Kristian S. Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Her er motoren, ikke så pent, men helt ålreit: Bakluke uten visker. Hølet er sveisa igjen. Det vil jeg også ha. Rust på hjulbuene, begge ser sånn ut, men en kanten blir nok kappa vekk. Er også overflaterust nederst på kanalene. Tror det er lurt å kline på litt tectyl der. Men det har jeg ikke bilde av. Også et koselig bilde fra hjemturen: Skal få han til å lage tråd. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Glemte å skrive det i stad: Er Sinter clutch på den også. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Ser ikke så aller verst den der. Et godt kjøp, venter spent på egen tråd om vogna der. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks N. Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 det bildet ble fint kristian, jeg er veldig fornøyd med den, er en drøm og kjøre, og setene er som nye enda!! har koblet i min egen spiller og sub, og koblet litt om, driver og setter i armlene fra den gamle:D:, men får ikkre løs mutteren til feste, så må låne muttertrekker fra jobben, skal få tatt noen bedre bilder snart. Siter 85 Volvo 245 b21et Tic http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=132613 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Må lage egen tråd om bilen da. Trur ikke vi skal fortsett mer med denne nå. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Skal sende en mail til selger å høre om det er innsprut motor, hvis ikke så er denne uaktuell for min del. Men jeg mener det er innsprut. Ser ut som det er phoenix100+ felger, med Volvo navne i senterkopp? Ivertfall det øyet mitt kan se. Samme felgene som jeg har på lager. Med Volvo-senterkopp og nye dekk, (forøvrig til salgs) :P :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg