lohelle Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 trenger litt hjelp ang filtere på audison VRX 4.300 først av alt: hvordan skal "knottene" stå når jeg KUN vil bruke 2 av kanalene (ch a) uten filtere i hele tatt? Og hva om jeg vil sette 70 Hz highpass filter? Og et siste spørsmål: kan jeg bruke inngang 2 og KUN kjøre dette signalet ut gjennom line-output med 70 Hz lowpass (dvs bruke forsterker som delefilter for sub-forsterker i tillegg til å drive frontsett (med 70 Hz highpass) ok, håper dere skjønte den! Oppsummering: inngang 1 er fra front på spiller (linjeutgang) og skal styre frontsett gjennom channelA med 70 Hz highpass.. inngang 2 skal KUN filtreres (fra subwoofer utgang på spiller) med 70 Hz lowpass og sendes ut gjennom linjeutgang. Er dette mulig? Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 *bump* er vel opptil flere focal/audison forhandlere her inne.. hadde blitt veldig takknemlig! :) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Hei lohelle. Når det gjelder innstillinger på Vrx serien tror jeg det er best att du får en som har gjort dette før.Er det ingen forhandlere i nærheten der du bor som KAN Audison.Ikke misforstå meg att jeg ikke tror du kan.Tror det blir vanskelig å ta innstilling pr PM eller pr tlf.Eneste personen jeg vet her i Østfold som kan Audison er Steinar på BugBoys.Han har åpent Tirs-Tors- fra kl 1700-2000 Lørdag fra kl 1100-1600.Tlf 69315600.Det er godt mulig han tar det pr tlf. Frode på http://www.bassbrothers.no er også flink gutt..................;) ;) Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg