Gå til innhold

ØK: Volvo 240 eller 740 TIC

Ranger emnet

Gjest Andeeh

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurdere å kjøpe en Volvo 240 eller 740 TIC.

Kriterier:

- Skal være -minimalt- med rust. Ikke interessert om det er kritisk rustarbeid på den

- Skal ikke være feil på den. Hvis du har noe småplukk som ikke trengs proffmekaniker og verksted til, kan jeg nok gå med på det.

- Manuell girkasse

- Vil ikke ha en med herpa interiør eller "ungdomsbil interiør" som er stygt som faen. Helst vanlig svart. (4p belter og bøtteseter osv går fint, men ikke oransje knapper osv)

- Helst ikke noen slitte deler

- Trenger ikke være perfekt lakk på den, men heller ikke noe som er nedpussa, for den skal ikke lakkes at once.

- Helst så nært Sandnessjøen i Nordland som mulig, men kan godt reise for et bra tilbud :)

- Pris: Maks 30 Tusen,- NOK.

Du trenger ikke være selger selv, tips mottas med glede.

Tar forbehold om at jeg kan komme til å skifte på annonsen.

Kontaktinfo:

* Navnet mitt: Anders Johansen

* Mobiltelefon: +47 415 53 525

* Mail: andeeh@enderrect.net

* PM på bilforumet.

* IRC: andeeh på EFnet (#bilforumet.net og #driftfun)

(Før 15.00 på hverdager kan det være vanskelig å få tak i meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Hei!

Jeg vurdere å kjøpe en Volvo 240 eller 740 TIC.

Kriterier:

- Skal være -minimalt- med rust. Ikke interessert om det er kritisk rustarbeid på den

- Skal ikke være feil på den. Hvis du har noe småplukk som ikke trengs proffmekaniker og verksted til, kan jeg nok gå med på det.

- Manuell girkasse

- Vil ikke ha en med herpa interiør eller "ungdomsbil interiør" som er stygt som faen. Helst vanlig svart. (4p belter og bøtteseter osv går fint, men ikke oransje knapper osv)

- Helst ikke noen slitte deler

- Trenger ikke være perfekt lakk på den, men heller ikke noe som er nedpussa, for den skal ikke lakkes at once.

- Helst så nært Sandnessjøen i Nordland som mulig, men kan godt reise for et bra tilbud :)

- Pris: Maks 30 Tusen,- NOK.

Du trenger ikke være selger selv, tips mottas med glede.

Tar forbehold om at jeg kan komme til å skifte på annonsen.

Kontaktinfo:

* Navnet mitt: Anders Johansen

* Mobiltelefon: +47 415 53 525

* Mail: andeeh@enderrect.net

* PM på bilforumet.

* IRC: andeeh på EFnet (#bilforumet.net og #driftfun)

(Før 15.00 på hverdager kan det være vanskelig å få tak i meg)

Hei, jeg har en 740 tic sedan. den har gått ca 245000. 1984 mod. Den er opplakert på begge sider pga steinsprut, nyrenovert motor pga for høyt ladetrykk, forrige eier! Bilen har nytt senkesett og hvite blink, ellers er den helt orginal, lysblå metalic. Nye sommerdekk. Nye høytallere x6! Lite brukt cd spiller... Men bilen blir desverre ikke klar før om en 2 ukers tid, satt i motoren for 2 timer siden og vil helst få den eu godkjent før et evt salg. Den er nærmest rustfri og meget pen og hel. mvh stian larsen tlf 40065549

Lenke til kommentar
Del på andre sider