panelovn Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Hei.. Hvilken vei snurrer VOLKSWAGEN merket mit(til høgre)? til venstre? til høgre? bretter seg bakover? bretter seg framover? trekker seg mot midten? (ja, jeg har lite å gjøre) Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Til høyre?Tror jeg... Ja jeg kjeder meg jeg også! Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Det er rett og slett vanskelig å svare på, men det snurrer på det horisontale planet, enten mot høyre eller venstre. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Det bare trekker seg sammen til en strek og blåser seg ut igjen. Et forsøk på å få det til å se ut som det snurrer. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Hehe, min snurrer... fatality Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by famir Det bare trekker seg sammen til en strek og blåser seg ut igjen. Et forsøk på å få det til å se ut som det snurrer. Jepp, det snurrer faktisk ikke i det hele tatt. Urgolf snurrer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Det er som famir sier Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 ja Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 faen..blir jo helt sjuk i hode av og sitte sånn og stirre på det merket! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 jupp.. det er noe rart med merket.. uforutsigbart sånn som volkswagen er.. broren min fikk passaten sin tilbake fra verksted idag.. 4 bærearmer i multilinksystemet måtte byttes! på en 98 mod!! 2 mnd etter garantien gikk ut! over 10000 kr! DET ER SURT Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg