MediaSUV Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Jeg har to stykk JL Audio 12W0-8. De er altså noen år gamle, men materialet virker som om det er nærmere plast enn papp. Vil dette tåle fuging med Tech 7 uten å råtne bort, eller må jeg bruke en annen type fugemasse på dette? Hvis det funker, kan jeg sette sammen og fullføre basskassen min i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Jeg har to stykk JL Audio 12W0-8. De er altså noen år gamle, men materialet virker som om det er nærmere plast enn papp. Vil dette tåle fuging med Tech 7 uten å råtne bort, eller må jeg bruke en annen type fugemasse på dette? Hvis det funker, kan jeg sette sammen og fullføre basskassen min i morgen! Tec-7 og andre ms-polymer fugemasser vil ikke ødelegge elementet ditt, men jeg skjønner ikke hvorfor du behøver å bruke det!? Hvis du har sprekker så store at du kan hive hatten igjennom skjønner jeg det, men det er like greit å bruke trelim. Jeg har bygget et sted mellom 4-500 kasser og har aldri behøvd å fuge noe som helst. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MediaSUV Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Fordi jeg har montert dem på innsiden av kassen, dermed trengs det litt ekstra tetning. Det var egentlig en tabbe (jeg freste spor på feil side av baffelen), men den beste tabben jeg har gjort! For nå blir det mer plass mellom basskassen og propantanken under, så jeg kan fjerne 2 cm med ekstra fôring. Dermed titter ikke basskassen opp over bakseteryggen, og fruen blir ekstra glad! :) Og jeg skal sette sammen kassa som nevnt i siste melding i denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130439 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MediaSUV Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Når vi er inne på det med lim, kan vanlig golvlim skade noe? Jeg skal lime et teppe (i en farge som står til bilens tepper) på utsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg