Gå til innhold

Hvit 1993 modell Skyline R32 GTR *stylet* på mosby utenfor kr.sand

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

heisann.. Denne solgte japan auto i mai.. så den igjen til salgs her i vest agder for en måneds tid siden.. Noen som vet om noen her har kjøpt den? så den her på Shell mosby ca klokka 7-8 i dag..

Sef røde skilt da denne er modifisert på de fleste måter.. Dama var ganske vill,da ho elsker hvite japser .:) Nesten så ho satt coupeen til salgs i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å skrive om denne jeg og, så den også på Shell på Mosby når han sto å fylte. Var pen bil det!

Hørte han som kjørte sa:

"Intercooleren er sprekt, så kan ikke ha mer enn halv speed på den..."

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da!!! kan kjøpte den for 110 av japan auto, kjørte den hjem og satte den til 160000,-

ikke så lett å tjene 50000,- vondt å få skilter på den osv..

Om intercooleren hadde vært sprekt skulle dem ikke kjørt i det heletatt da.. kan fort kverke turboen da.. falsk luft her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da!!! kan kjøpte den for 110 av japan auto, kjørte den hjem og satte den til 160000,-

ikke så lett å tjene 50000,- vondt å få skilter på den osv..

Om intercooleren hadde vært sprekt skulle dem ikke kjørt i det heletatt da.. kan fort kverke turboen da.. falsk luft her og der...

Alt er til salgs for rett pris, men ikke alle lager annonse av den grunn da.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner eier av denne skylinen dere har sett godt. Og han har ikke kjøpt den for 160.000, men endel mindre hos Japan Auto i sarpsborg. Og det er riktig at den har en liten skade på intercooler. Gjør ingenting å kjøre med bortsett fra at bilen er litt fuskete i gangen. Kan ikke skade turbo utenom hvis en drar inn masse støv der. Men hullet er så lite... Biler er forøvrig ikke GT-R, men en R33 GTS-T hvis det er den OVLOV86 prater om... 1997 mod. Og, golfnos, hvorfor kjøper ikke du en sånn? Den kommer under 200.000 på skilter til våren! Det kan da ikke være mye dyrere enn hyundai coupeen din?

*-1984 BMW 318i 2-dørs vinterbil/prosjekt?

x-1990 BMW 316i 4-dørs E30 R.I.P.

x-1997 Peugeot 106 Rally

x-1991 Toyota MR2 GTi 2.0 16V

x-1993 Honda Civic Coupe Si US-Spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei!!

Men stian..

den jeg snakker om er en R32 GTR fra farsunds området ;) ältså denne: http://www.japanauto.no/brukt/biler/85.htm ;) Var ikke borte selv,derfor det ikke er live bilder.. fikk bare 2 telefoner av kjente som sto der borte,og sa det var en 32.. derfor tenkte jeg med en gang på denne...

Japan auto holder til i fredrikstad,så tipper han kameraten din har kjøpt den gjennom Knut Fossum som er "agent" for dem. han holder til i sarp..

Har forøvrig vært og sett/prøvd den 97 modellen du dnakker om.. Noen hadde hatt et uhell med den og skadet ic'n som du nevner og smelt av front fangeren ;)

BTW stian.. Fått et tilbud jeg nesten ikke kan motstå..En "oroginal" R32 GTS-t med RB20det motor... den bilen jeg liker best, så tror jeg går for den mot høsten..

coupeen kommer fortløpende opp for salg :)

Hvem er det btw som har kjøpt denne GTS-t en?? Øvrebø folk det og?? Need4speed som skal regge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider