ryzte Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 lurer på hvor mye jeg kan få solgt denne for, finner ikke norsk pris på nett. Ingenting galt med den, fungerer akkuratt som den skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 ligger ikke dem på rundt en høvding brukt om det er en aktiv?? EDIT: fant ny pris her:http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/35.html 129.99 pund= ca 1500,- ny.. kan vel forvente å få igjen noe over halvparten da om den er 100% :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryzte Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 hjertlig takk golfnos =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Myra Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Hei...Ser at samme Bass kasse ble solgt på Finn.no Nypris på denne var ca 2000 og ikke 5000 :) Den på Finn ble solgt for kr 790 for noen dager siden...Jeg Kjøpte samme kasse i 2003 da den koster 1990 NY....Har gitt bort min til nabo i 1 etg mot delbetaling da han bestilte 2 stk Kenwood bilsterio med Bluetooth oh USB .... Hvis du er Interessert kan jeg kjøpe basskassen av deg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 gratulerer! denne poster er 5 ÅR gammal..... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg