Gå til innhold

Prosjekt 2004 audi a3

Ranger emnet


hc_TK

Anbefalte innlegg

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er dørene i bilen og har koblet opp alt. Det spillert helt nydelig uten særlig justeringer hverken på gain eller eq. Det er en vanvittig dynamikk i disse elementene og 8" gir en utrolig punch.

 

Endelig fått nylonstrømpene mine. Dette skal inn når jeg skal begynne på bagasjerommet, men det kan ta sin tid.

P2170107.jpg

 

P2190110.jpg

P2190111.jpg

P2190115.jpg

P2190118.jpg

P2190113.jpg

P2190116.jpg

 

Det neste blir grillene til 8" som jeg venter på. Ellers må alt spilles inn så får vi se hvordan det låter etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jo helt snus! :thumb

 

Skal du ha høyttalerstoff utenpå grillene for å dempe ned 8-tommeren visuelt? Den synes ganske godt i døra der nå..

 

Gleder meg til å få montert K8L-settet mitt, 8-tommere er sjef :D

Ja, 8" gir maaasse dynamikk. De kan presse til høyt volum uten noe som helst problemer. Ikke et vondt ord om seas, for ca18rnx spilte helt utrolig de også, men jeg merker jeg har mye mer å gå på nå, enn med seas'ene. Disse trøkker mye mer, men det er jo pga støre mengder luft blir flyttet..

Jeg får se hvordan grillene blir når jeg får de innstalert. Bildene er tatt med blitz, så elementene stikker mer ut på bildene, enn "live". Men har tenkt til å se hvordan det blir hvis jeg tar stoff utenpå grillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du ble fornøyd etter alt slitet:) Installasjonen så veldig bra ut, og ellers lykke til. Gleder meg selv til å få til mitt..

Takk! :) Ditt ser jo bra ut det og, selv om du har gjort det noen ganger.

Det er vanskelig i vite hvordan man skal angripe dørene og få det riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår