Gå til innhold

Prosjekt 2004 audi a3

Ranger emnet


hc_TK

Anbefalte innlegg

Da var julen over og må si jeg fikk en overaskelse! Fikk et par Focal Utopia Be 3w2 mellomtoner, som jeg skal hente på onsdag. Og endelig fikk jeg meg en Professional Bosch stikksag som er av et litt annet kaliber enn den jeg hadde fra biltema! Så når alle romjuls-selskapene er ferdige skal jeg sage nye baffler til 3w2'ene.. Jeg håper noen andre også hadde en like fin jul! :crazysant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var julen over og må si jeg fikk en overaskelse! Fikk et par Focal Utopia Be 3w2 mellomtoner, som jeg skal hente på onsdag. Og endelig fikk jeg meg en Professional Bosch stikksag som er av et litt annet kaliber enn den jeg hadde fra biltema! Så når alle romjuls-selskapene er ferdige skal jeg sage nye baffler til 3w2'ene.. Jeg håper noen andre også hadde en like fin jul! :crazysant:

 

Får vi ikke se bilde av hærlighetene?babyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi ikke se bilde av hærlighetene?babyhmm?

Hehe. De jeg fikk 3w2'ene av hadde snakket med soundpeople/fortknox i drammen og de sa jeg skulle få et sett mellomtoner av dem. Så dro dit i går for å hente de, men da fikk jeg beskjed om at en annen som også var der samtidig med meg, skulle kjøpe hele settet hvor jeg skulle få hentet mellomtonene fra..:chairshot Så da måtte jeg dra hjem tomhendt og venter nå på en telefon om når de nye elementene de venter på skal komme inn.

 

Har begynt å plukke fra hverandre dør nummer to og støpe litt på denne også.

Jeg lagde også baffler til 3w2'ene i dag med den nye stikksagen, og fy f**n hvor digg den sagen var! Skal legge ut bilder når det er noe mer interesant å vise..

 

skjønner ikke at du tørr å gjøre dette i en så fin og ny bil ?? men det er bra noen tørr
Ikke jeg heller! Jeg tar meg selv i å være en idiot av og til, men må jo ha god lyd :D Det begynte med at alt skulle være skjult i det orginale interiøret, men da jeg plukket fra hverandre hele interiøret for å legge kabler osv fant jeg jo ut at det lot seg gjøre.. Jeg krysser fingerne og ber til gud(selv om jeg ikke er stort kristen) om at det skal gå bra!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså ja s du blir troende av bilstereo :) ja jeg får vel hive meg i det jeg å .... frem til nå så har jeg kun bygd slik at det kan taes ut igjen hvis det trengs... det skal sies at det ikke er så lett å få dette skamm pent med to 6.5" i hver dør forran i A4 uten å modifisere noe av trekket. Det komer en ny dag i morgen og hvem veit kansje jeg å tar mot til meg å kutter litt i trekket..(kansje ikke i morgen for så klart så måtte pæra til prosjektoren gå så nå blei det ikke mye penger igjen siden den koster 3-4lapper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult valg av studie!

 

 

ang. stikksaga. Fyller den forventningene? Er jo den klart dyreste stikksaga, hvert fall fra Bosch. Jeg trenger en ny en skjønner'u, og hvis den her får approved så er det ikke umulig at jeg åpner lommeboka på vidt gap :D

 

Har prøvd Fixit og no anna greier, og følte ikke det funka så bra ^^

På den ene så datt en mutter ut av hodet , og førte til at sagbladet ble gjort om til et prosjektil. Ikke bra :scared

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som om det går fremover her om dagen hvordan finich blir det på dørtrekket når du blir ferdig ?

Prøver å få gjort så mye jeg kan hele tiden, men julen tar sykt mye tid. Jeg får liksom ikke støpt inne i huset pga selskaper og sånn :fucku: Men Grunnarbeidet på døra prøver jeg å få gjort. Klarte også å kutte meg skikkelig ytterst på tommelen, så blir vanskelig å få av vinylen med en hånd.

 

finishen vil jeg at skal se orginalt ut. enkle former som følger resten av interiøret og alt skal trekkes i sort vinyl så det ser likt ut som resten. Er jo en dyr bil for en som har et friår, så jeg vil helst ikke ødelegge for mye.. Er jo også første gangen jeg gjør dette her i stor skala..

 

 

Dritkult valg av studie!

 

 

ang. stikksaga. Fyller den forventningene? Er jo den klart dyreste stikksaga, hvert fall fra Bosch. Jeg trenger en ny en skjønner'u, og hvis den her får approved så er det ikke umulig at jeg åpner lommeboka på vidt gap :D

 

Har prøvd Fixit og no anna greier, og følte ikke det funka så bra ^^

På den ene så datt en mutter ut av hodet , og førte til at sagbladet ble gjort om til et prosjektil. Ikke bra :scared

Gleder meg til å begynne på skolen ja. :thumb

 

Stikksagen er helt krem. Den pløyer seg gjennom 19mm mdf som om det var smør. Er vandt til biltema stikksag så dette var som å komme til himmelen. Denne skal jo også holde noen år, i motsettning til billigsager som er forbruksvare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort litt men er ikke helt fornøyd med resultatet. Jeg håper 8'' får nok plass i det andre døre jeg lagde i dag. Og venter fortsatt på 3w2ene til å teste i dørene, og ikke minst om det er plass..

 

Her er den ene siden klar for pussing og sparkling, men gidder ikke å gjøre dette før jeg vet helt sikkert at det er plass nok til elementet.

P1030052.jpg

 

P1030054.jpg

 

P1030055.jpg

 

 

Den andre døra trukket i fleece og polyester. Den ble ikke identisk med den første, så jeg håper elementet ikke treffer døra.

P1030050.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår