Gå til innhold

Prosjekt 2004 audi a3

Ranger emnet


hc_TK

Anbefalte innlegg

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det høres bra ut. du får lage en tråd vettu! ;)

 

Har sparklet og pusset og sparklet og pusset enda mer. Er ferdig med den ene halvdelen hvor 8" sitter og skal pusse ferdig den andre etterpå. Så da er disse klar for vinyl. Venter bare på 3w2 ene fra soundpeople som jeg egentlig skulle hentet i romjulen anger2 Men har enda ikke hørt når de får inn nye. Gidder ikke å begynne på sparklingen av disse i døra før jeg vet at de passer som de skal.

 

Ting går faktisk fremover! Er ikke så spennende med bilde av ferdigpusset dør så kulern med det. Bli bedre når jeg får trukket dem i vinyl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bedde nedre delene ferdig pusset og sparklet, og montert for en midlertidig testlytting. Dette var veldig provisorisk og jeg lot elementene spille kun i dørpanelet. Når jeg er ferdig skal de spille inn i døra.

Mellomtonen i disse var utrolig deilig å høre på. masse headroom og masse dynamikk. Langt fra perfekt,men jeg kan klart høre et potensiale! Gleder meg til å få festet alt skikkelig. Må også finne en måte å feste dørpanelene bedre enn kun plastikklips. har klart å knekke halvparten alt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bilder av prøvemonteringen i dørene.

P1080052.jpg

P1080056.jpg

P1080051.jpg

 

Om dagen så prøver jeg å komme på noen gode måter å få festet dørdekselene til dørene. Jeg tror jeg skal poppnagle noen muttere i døren bak dekselet som lager rommet i dørene og skru til døra skikkelig. Dette vil ikke syntes.

Her er bilde av lommen hvor jeg vil feste skruene.

P1080053.jpg

 

Så har jeg klart å knekke noen av plasnaglene som døren orginalt var festet med. Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånne?

P1080059.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte audi delelageret og skal hente panelklips i morgen.

 

Ellers har jeg nå fått mine focal 3w2 mellomtoner og prøvde dem kjapt i døra for å se om de passet. den ene satt fint men må fikse litt på døra når det gjelder den andre. Så blir vel litt mer sparkling og pussing når jeg får tid...

Kan komme med litt bilder etter hvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update igjen.

Har det litt travelt om dagen, men får pusset litt innimellom. Så her er den siste ukens arbeid..

 

Jeg har hentet focal mellomtonene mine..endelig! Her er lillebror plassert ved sina storebror... :D

P1230083.jpg

P1230086.jpg

 

Døra satt sammen for å se hvordan det blir.. Jeg tror det blir veldig bra med tanke på plassering og vinklig. Jeg skal prøve å montere de freeair først for å se hvordan resultatet blir..og blir ikke det bra nok får jeg klø meg i hodet og fundere på hvordan i he...ete jeg skal klare å lage kasse bak dem...skal kunn være på noen desliter, men det er veldig trangt rett bak elementet...

P1230093.jpg

P1230091.jpg

P1230094.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår