Gå til innhold

Prosjekt 2004 audi a3

Ranger emnet


hc_TK

Anbefalte innlegg

kjøpte micen og preampen på http://www.tabs.no og kickmusic.no.

Har knotet med en del forskjellige gratis software men er et jeg har fått til å funke veldig bra. Husker ikke hva det heter i farten. Det er instalert på laptopen som ikke er her i huset. Men hvis du skal ha nøyaktig og detaljert måling bør man helst bruke litt penger på et skikkelig software.

Personlig er jeg veldig fornøyd med det jeg har funnet nå til bilbruk. Ingen ting blir jo helt "rikitg" i en bil uansett, men er okey for grovinnstillinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvilke forforsterker har du?

Jeg har litt forskjellig liggende så er ikke helt sikker enda. Alt jeg har nå er Alpine:

MRV-F545 4x125 eller 2x127 og 1x500

MRV-F540 4x80 eller 2x200

MRV-T420 2x110 eller 1x340

2xMRD-M605 1x400(4ohm)

 

Men etterhvert når jeg får litt mer å bruke, skal jeg oppgradere fosterkerne og diskanter.. Det som frister mest nå er Soundstream reference. (skulle bare ønske de kom i chrome :P)

 

Eller har jeg planer om å kjøpe meg IVA-100 og PXA-h701 i sommer, så lyden skal nok bli bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo bra ut.Faktisk utrolig bra.Var vel ikke så vanskelig å lage til mellomtonen på døra,eller.Dørpanelene dine ser jo utrolig bra ut også.Ser ikke bort ifra att jeg vil vurdere samme løsning på Golfen.Skal først prøve vinklingen på a-stolpen.

Keep up the good work.:m'm: :m'm:

Per....

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo bra ut.Faktisk utrolig bra.Var vel ikke så vanskelig å lage til mellomtonen på døra,eller.Dørpanelene dine ser jo utrolig bra ut også.Ser ikke bort ifra att jeg vil vurdere samme løsning på Golfen.Skal først prøve vinklingen på a-stolpen.

Keep up the good work.:m'm: :m'm:

Per....

Takk for hyggelige ord. Det gikk greit med memllomtonene, men måtte prøve å feile litt. Men når jeg ser resultatet er jeg faktisk veldig fornøyd. Jeg syntes at det ville blitt for klumpete med mellomtonene i dørstolpen så jeg droppet det. Inspirasjonen til mellomtonene i døra er faktisk hentet fra en golf med Focal Be komponenter.. :D Kan legge ut link til bilder etterpå..eller hvis du sender meg mailen din kan jeg sende deg de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent bygge :) stå på vidre!

Takk :)

 

Må også si at jeg likte utseendet på døra allerede! Må bli veldig pent når det er trekt

Gleder meg selv. må få sparklet det siste og pusset ned, så er de egentlig klare for trekking. Skal se om jeg kan få noe hjelp av audio-art til dette. må uansett ha litt vinyl og lim fra dem..

 

Men jeg skal lage en baffel som jeg skal feste i selve bildøra og dekke mellomrommet mellom bafflene enten med dempematter eller plastelina.. Vet ikke om jeg får gjort dette før til våren...Men en prøvelytt før det er jo et must :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pusset ferdig så nå er alt klart for trekking. Venter på svar ang pris og tid fra audio-art, som jeg maser på for å få hjelp.

hvis det ikke er noen andre der ute med peiling på trekking?!

 

Eller har jeg bestilt diverse kabelstrømper og krympeplast for å pynte opp litt i bagasjerommet. Jeg må også får trukket kabler ut til døren for mellomtonene og laget mdf-baffelen som skal mellom døra og dørpanelet.

Jeg satser på å få full lyd fra dørene før våren kommer.

Subber og bagasjerom får vente litt til... Det er jo så jævlig kaldt ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår