PionerT23 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 På tide med et lite prosjekt :) Bilen: Toyota Celica T23 2000modell Eksteriør: komplett Vizage styling, 2f2f baklykte Interiør: Sparco girkule med TWM shortshift, og under bygging :) Pioneer: CD Spiller og DSP SUB og Frontsett(kjøpt inn) Forsterker (2stykk) Stinger Kondensator SHD3M(kjøpt inn) Batteri SP1000(kjøpt inn) Strøm (12meter) og jordingskabel (6meter) 25mm2 Expert serien (kjøpt inn) RCA Expert serien kabler 4 stykk på 2meter hver (kjøpt inn) Tsunami: Høyttalerkabel 30m (kjøpt inn) Automatsikring 100amp (kjøpt inn) Soundstream: soundstream powerplant (kjøpt inn) Installbay: Kontaktlim 5 liter (kjøpt inn) Polyester 5 liter (kjøpt inn) Sikaforce 5 liter (kjøpt inn) Sikaforce H 5 liter (kjøpt inn) Sikaforce F 2x10liter (kjøpt inn) Bitoplast A5 x2 (kjøpt inn) Vibroplast M1 x2 (kjøpt inn) Glassfiberspakel 3x3kg (kjøpt inn) Softspakel 3x3kg (kjøpt inn) Hva jeg kommer til å gjøre innvendig kommer etterhvert. Planene og designet er ferdig, men liker å holde litt hemmelig :) Spesiell stor takk til Anders for å ha ordnet supre rabatter til meg :) --Daniel-- Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Må si du har virkeli skaffet deg kvalitet;) detter blir spennede,så fyr på med masse bilder!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Må si du har virkeli skaffet deg kvalitet;) detter blir spennede,så fyr på med masse bilder!!! kun det beste er godt nok :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Da har jeg bestilt MDF plater 3stk 19mm 1.2x2.4 Også kjøpt inn rustfritt firkant rør. Bilen er inne til lakkering. Fronten skal lakkeres opp.. Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 genialt prosjekt, kommer til å sitte klistret til denne tråden. Hvor lang tid har du planer om å bruke? Kanon utstyr. Skulle tatt meg råd til noe sånt jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Planen er å bli ferdig til sommeren 2007. jeg jobber offshore og har 4 fri og 4 jobb så det blir tatt litt etter litt. Mellomtonene og MDF platene kom i dag.. og bilen skal på verksted på fredag. da fjernes Airbagen på passasjer siden.. hvorfor finner dere ut siden ;) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Dagens update: Bygger om dashbordet.. sitt å vente på at det skal tørke :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 viktig med et fett dashbord;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jeg regner med du har kikka på tråden til deleted!? Der er det HELT sikkert noen gode råd å få, med tanke på at dere holder på med 2 kliss like biler! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Bøjinis: skal jeg love deg :)bare vente til det har tørket skikkelig. så blir det vel litt plasting og spakling senere i kveld tenker jeg :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jeg regner med du har kikka på tråden til deleted!? Der er det HELT sikkert noen gode råd å få, med tanke på at dere holder på med 2 kliss like biler! :) klart jeg har sett på deleted sin tråd :) råd har jeg nok av.. Anders som står for den delen.. Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Dagen update: Spaklet og plastet inn instrumentene begynner å få en liten anelse hvordan det blir.. kommentarer? Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 nice:) dette her ser bra ut, du er på rett vei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 nice:) dette her ser bra ut, du er på rett vei:) Takker :) skal lage MDF ringer til forntsettet senere i dag. prøve å frese ut et spor som elementene skal legges nedi :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Gjort litt til i dag :) kommentarer? Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg