PionerT23 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 flott!! :)har sett denne bilen i krsund når jeg gikk skole der!:P tøff bil!:) hadde du ikke rått anlegg fra før og da?:P det stemmer det du :) samme bil og samme mann :) hadde er heftig pioneer anlegg i fjor å ja, det var bare desibel. dette blir fin lyd :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 hehe.. jeg har hørt rykte om at det spilte so kraftig at folk som sto litt atmed bilen bynte å spy og greier? hehe, stemmer dette?:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 hehe.. jeg har hørt rykte om at det spilte so kraftig at folk som sto litt atmed bilen bynte å spy og greier? hehe, stemmer dette?:P hehe :) noen ble kvalme ja :) tar på med 5000watt :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Han hadde ganske bra før og ja:) Ser bra ut dette Daniel, skal få lagt ut bildane på raanecrewet snart også, bli vel ikveld:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Han hadde ganske bra før og ja:) Ser bra ut dette Daniel, skal få lagt ut bildane på raanecrewet snart også, bli vel ikveld:) flott :) holder på å finpusse nå. Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 flott :) holder på å finpusse nå. Skjedd noe nytt? Venter spent=) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Skjedd noe nytt? Venter spent=) Holder på :) akkurat bestilt microfiber :) holder på med siste fin puss nå på dashbordet :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Dette blir heftig! Du kjøre samme på med ca samme høytalersett som jeg har tenkt meg, håper å få sett bilen/hørt den før jeg kjøper, så jeg hører om det funker :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Dette blir heftig!Du kjøre samme på med ca samme høytalersett som jeg har tenkt meg, håper å få sett bilen/hørt den før jeg kjøper, så jeg hører om det funker :P Gleder meg til å høre det selv :) Ha kun fått mellomtonene nå.. midbass og diskant er forsinket dessverre :( best de kommer snart.. Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 gleder meg til det er ferdig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 gleder meg til det er ferdig :D kommer til å få problemer med å trekke opp rundt "luftehullene" ser jeg.. får prøve meg frem litt først. Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 dette her tror jeg kan bli ganske så rått... respekt til kappinga av dæsj Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 dette her tror jeg kan bli ganske så rått... respekt til kappinga av dæsj Takker :) om været blir bra i morgen så begynner jeg å dempe og trekke opp kabler :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 skjedd noe mer? følger spent med ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 skjedd noe mer? følger spent med ;) dessverre blir det en liten pause. holder på å pusse opp leilighet også.. me alt av deler ligger klart :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg