Poffs Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 bollocks har også fått godkjent 4punkts seler! ifølge øyvind på mysen bt så var ikke det no problem og få godkjent bur bare man registreren som 2 seters! han sa også det at ikke no problem og kjøre med 4punkts men du må ha de orginale 3punkts der også! men jeg skal vise den kællen at 4punkts faktisk er mye sikrere enn orgis 3punkts! uansett når bilen blir godkjent går 3punkts ut og på med 4punkts Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 4-5-6 punkts seler er godkjent hvis de er merket med DOT, TÜV elller en tredje type godkjenning. Innfesting må gjøres etter bilsportreglemanget. Dette gjelder plassering av fester, slik at man ikke knekker ryggen ved kollisjon pga lave festepunkt. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadman Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 4-punkt kan være noe dritt hvis du lander på taket med en bil uten bur, for med vanlig 3-punkts har du da sjansen til å bøye kroppen inn mot midten av bilen. Det skjedde faktisk meg for noen år siden, og nakkestøtta på stolen min stod opp gjennom taket, så hvis jeg hadde hatt 4-punkt da hadde jeg sansynligvis ikke sittet her og skrevet innlegg nå... Men i front-mot-front er selvfølgelig 4-punkt gull i forhold til en 3-punkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 skjønner godt hva du mener så folkens ikke kjøp 4punkts belter UTEN og ha veltebøyle!!!! dem 4 punkts beltene(sabelt) som pedofil-racing selger er det tuv godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Poffs, er BTpå mysen allrighte? Kanskje jeg prøver meg på godkjenning av FT'n der! Like ved hytta! ;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 øyvind på mysen bt er meget kurant og ha med og gjøre,og jaggu er han volvo idiot og:thumb men kommer du borti "kompisen" hans oppå der så er det kjørt,snakk om rasshøl? leste litt på pedersens-racing nå og der står det at sabelt 4 punkts er fia-godkjent,det betyr at da må bt godkjenne det da!noen som vet om det følger med papirer på dem?:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ok, hmm da så.. kanskje litt risikablet da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 men har du papers så skal ikke det være no problem,uansett kæll! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 ok, På jessheim krevde de tilogmed bremsepapiret på en 21at, så det.. hehe, hva trenger jeg, bremsepapirer og godkjenningspapira fra volvo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 ok, På jessheim krevde de tilogmed bremsepapiret på en 21at, så det.. hehe, hva trenger jeg, bremsepapirer og godkjenningspapira fra volvo? ja.. tips folkens, snart kommer det nye regler: Effekten de skal se på, skal være motorens originale effekt, eller nåværende effekt. Sådan gjelder ikke en nedtrimmet effekt, med reglene som kommer snart. ergo. hiver du inn en t6 motor, skrudd ned til 150hk, driter de i det, da de regner på 272hk... (med de kommende reglene). Ja, de er ikke tredd i kraft enda, men jeg har det fra sikkert hold. Videre, blir de nye reglene også slik at effekten skal ikke lett kunne skrues opp. Mao. enthusiaster: skru, skru som faen, om dere har tenkt å få ting godkjente :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 hehe, og effekten ikke lett skal økes, det er lett og endre på i en gammal volvo i hvertfall! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 øyvind på mysen bt er meget kurant og ha med og gjøre,og jaggu er han volvo idiot og:thumb men kommer du borti "kompisen" hans oppå der så er det kjørt,snakk om rasshøl? leste litt på pedersens-racing nå og der står det at sabelt 4 punkts er fia-godkjent,det betyr at da må bt godkjenne det da!noen som vet om det følger med papirer på dem?:iconsm vet ikke om de godkjenner dem fordi de er fia godkjent, men man har jo de stygge som er ce godkjent med styg lås da.. Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 bollocks har også fått godkjent 4punkts seler!ifølge øyvind på mysen bt så var ikke det no problem og få godkjent bur bare man registreren som 2 seters! han sa også det at ikke no problem og kjøre med 4punkts men du må ha de orginale 3punkts der også! men jeg skal vise den kællen at 4punkts faktisk er mye sikrere enn orgis 3punkts! uansett når bilen blir godkjent går 3punkts ut og på med 4punkts Får man grønne skilter da ell? :D har hørt at 4- og 6punkts ikke er godkjent, for man sitter for godt..:jackinbox: Man blir hemmet når man skal se i blindsoner, sa de. Hallo, man skal jo bare snu på hodet, det var det kjørelærern min sa.. Kanskje Pudding kan komme med mer info.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 er det ikke lov og godkjenne volvo med v8 snart? :S da må jeg kjappe meg:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg har fått godkjent Amazon med bur. BT titta bare om det var polstring på steder hvor hodet kunne treffe og sa det var OK. Hadde ikke engang belter i bilen da jeg viste den. De ville ikke skrive det inn i vognkortet fordi det mente dem ikke var nødvendig. hehe Buret så slik ut, untatt den grå dørstreveren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg