FredrikB Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Har en Civic Coupe 1.5l DXi 1992 modell som jeg vuderer sterkt å lage prosjekt bil av i vinter. Motoren holder ikke mål og skal byttes ut, er det noen med erfaring fra dette området som er villig til å fortelle litt om problemer jeg kan treffe på og evnt andre ting som kan være kjekt å vite? Og gjerne litt med omreg osv. Har hørt at det skal gå greit med alt papir arbeidet hvis jeg kan bevise at samme type bil har blitt konvertert før. Og at alt såklart er i forskriftsmessig stand. Motoren som sitter i nå er jo en B15D2 motor om jeg ikke husker helt feil, og jeg vil ha i en motor fra enten er VTi, SiR eller EX/ES på 1.6l og Vtec... Og ettersom jeg skal N/A tune den vil jeg også ha en motor med DOHC. Har ikke sånn utrolig mye peiling på motorswap i Hondaer. Så trenger litt start hjelp =D Siter My new cars goes 0-60 in 38.2, with the new tailpipe styling end it does 38.3! I am soooo fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg