Ostby Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Er det noe smart trikx for å fjerne sikaflex uten å fåkke opp hele lakken? Har liksom ikke så lyst til å skrape det av :rolleyes: Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Du får kjøpt noe slik greie som du sprayer på og lar virke litt og bare skrubber av. Men lurt å være litt forsiktig.. blir fort riper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Takk det var det jeg trengte å høre! men er det noen som vet eksakt hva det her er og hvor jeg får kjøpt det? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by Ostby Takk det var det jeg trengte å høre! men er det noen som vet eksakt hva det her er og hvor jeg får kjøpt det? Husker ikke nå helt hva det heter.. men dette er på spray flaske og jeg kjøpte det hos Gausdal landhandleri. Du får sikkert tak i det hos de som forhandler sikaflex og andre festestoffer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Takk takk nå skal det bli årnings! Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Hvor får man kjøpt sika flex? og hva koster det? skulle nemlig festa nettingen i grillen min :D Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Rino Hvor får man kjøpt sika flex? og hva koster det? skulle nemlig festa nettingen i grillen min :D Kjøpte tuben min på maxbo jeg, 120kroner eller no for en stor tube, det sitter som faen det "limet" der ass!! Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 ikke værre nei , får ta en tur inn å kjøpe meg litt imorra da :D kontakt lim funka dårlig , hehe :D Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Golden det sitter som faen det "limet" der ass!! NEI! det gjør det ikke! Festet bakrutespoilern min og øyelokk med sikaflex.. nå har jeg satt det på på nytt for tredje gang. Skal man feste noe til bil så bør man bruke Rutelim og ikke sikaflex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 ETTER at jeg har kjøpt sixa flex! vi får prøve.. kosta forresten 145 kr for 1 tube! Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by NoLimit NEI! det gjør det ikke! Festet bakrutespoilern min og øyelokk med sikaflex.. nå har jeg satt det på på nytt for tredje gang. Skal man feste noe til bil så bør man bruke Rutelim og ikke sikaflex. Jasså ja så du mener "rutelim" fungerer bedre? Det kan jeg godt tro fordi bakrutespoilern min datt også av, nå hadde jeg jo grei fart også da ;) Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 bakrute spoileren min datt også av når jeg brukte sika flex.. Har rute lim på nå... sitter som støpt.... Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 åssen i svarte helvete skal jeg greie å få detta av fingrene mine? sitter jo som et helvete! FEAN Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Rino åssen i svarte helvete skal jeg greie å få detta av fingrene mine? sitter jo som et helvete! FEAN hehe.. eneste måten å få det av på er å vente til det blir borte av seg selv. :) Og som sagt allerede over her.. Rutelim.. eneste som er tingen når man skal feste ting på bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 sika flex er har faktisk rute lim også.. Det er ca 20 forskjellige typer sika. er veldig viktig at du bruker primer for at det skal feste seg.. frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg