Nitrofish Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Rino åssen i svarte helvete skal jeg greie å få detta av fingrene mine? sitter jo som et helvete! FEAN HEHE....noe kjent her ja...;) :D :D :D Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Ok nå er lim kjøpt men jeg får fortsatt ikke av sika flexen!, hørte i butikken men de hadde ikke hørt om noe som fikk det av...det er jo altids tynner da :D faan åsså, må tråle hele byen i morra tenker jeg.... Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 til fjerning av sikaflex på bil, prøvd sitrus rens? og gnikke? med meg har sikaflex fungert både bra og dårlig. det beste jeg har testa til festing av netting\styling\fuging av subkasser er noe jeg kjøpte på Wurth, det ble sterkt som faen når jeg pussa ned overflatene som skulle limes først. den silaflex-227 (til bil) var ikke så sterk, men, det er jo fullt mulig jeg tar feil, for jeg er jo ingen proffesjonell Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Hvis sikaplexen deres ikke sitter så må dere ha gjort no galt for gitteret mitt sitter som støpt, kanskje litt annen motstand på det dere skulle feste men...... Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 ja det er det jeg sier, sitter som faen med meg :) Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg