Peugeot-406 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Kjørte mot gardermoen fra Oslo lørdan, da så jeg en sierra mk1 vingebil kjørendes i full fart ned på E18/E6.. Så ut som det var noe under panseret.. Kjørte vel av rundt lillestrøm området. Svart mk1 med xr/cosworth vinge, svart matt. rundt 21:00 lørdags-kvelden. Og i går, søndag spotta jeg en jævla feit koseworth, sierra sedan, metallic blå, kjørte fra elverum, og svingte av på rena.. Stirra lenge på han fra carmyen jeg satt i, og til slutt kjørte han forbi.. "nøs" godt da han la seg ut og gira :D Noen som veit noe om bilene ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Lurer på om jeg så vingebilen og cosworthen jeg også.. Har ikke noe info om de :p Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Lurer på om jeg så vingebilen og cosworthen jeg også.. Har ikke noe info om de :p LOL.. Det var igrunn du som kjørte og påpekte bilene, mens jeg satt baki og sikla :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg