SStande Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 er det noen som har en 75 eller 76 mod 242 som de skal kvitte seg med så jeg slipper å reise helt til bergen etter en 75 mod.. trenger bare karossen.. rust er ingen hindring.. tar imot allt helst nermere enn bergen.. hviss ingen har noe så reiser jeg til bergen lørdag eller søndag den 5 eller 6 august.. HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 fordel å opplyse HVOR i landet du holder til da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 skrotnisse har kansje karros til deg Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 sorry for klusset mit.. jeg holder til i oppland vågå.. karossen burde ikke koste mer enn 1500-2000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Skrotnisse har et karosseri, ta kontakt med han, bor i oslo området Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Egentlig burde jeg ha slettet tråden pga dårlig overskrift, men.. jeg har også et 242 karosseri ståendes. '78 rullende chassis. Står 2-3 timer unna deg. Send PM! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 skody du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 skody du har en pm til..!!! hviss du har et tlf så kan du sende det på pm til meg så kan jeg ringe deg angående bilen..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 trenger svar fort skody.. nermer seg helga vettu..:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg