LaSSiss Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 tok 4500,- for komplett 23at.. med IC og oljekjøler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Nå var det hauevis med mods på den ATen jeg hadde... Kunne fått mer for den hadde jeg ikke hatt så hast med å få den bort. Jaha! åssen mods var det da?? Jeg har byggd MANGE B23-230AT motorer og aldri fått over 150hk i de.. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 skal da ikke være noe problem å få over 150hk med rettlig IC og et lite tilleggssprut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVOLVE_88 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 er 143hk i AT uten intercooler med orginalt trykk mener jeg. Siter -volvo 240 88mod 240GLE -Turbo prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmiE Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 B23AT 143HP@5000RPM 231Nm@3000RPM 8,1:1 :) Siter - Volvo 240DL 1978, og 1979 -X- Volvo 240 GLE -88 -X- Volvo 240 GL -84 _GUULBIIL -X- Daihatsu Charade 1.3 cx -92 hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 b21at har vel lavere komp enn b230at? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUS_164 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 eg sette B230AT nedi min 240 no forge helg å den hadde lav komp. stempel..går nå på 0.8bars ladetrykk og virker heilt grett..men det er en ting eg lurer på: er det noken som har prøvd å blenda av kjølevatnet som går gjennom innsugsmanifolde på en BxxxAT?? grunnen er no at det varma opp luft noke jævli..men bensinen vill vell kankje kondensere og bilen går ruskete vist en kjøre med kaldt innsug?? Siter "man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi- Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUS_164 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 noken bilde av min ny monterte B230AT me 3"jt,740intercooler,sportsfilter med kaldlufts inntak i grillen,oljecatch tank,dumpventil:) Siter "man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi- Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 skal da ikke være noe problem å få over 150hk med rettlig IC og et lite tilleggssprut joda tilleggs sprut går jo an det.. men jeg tenkte rein AT med kun forgasser... Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 dobble gasserer hadde vært tingen! som tåler trykk da vel og merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.