Gå til innhold

Mitt golf 2 prosjekt!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Fred-Stians lille Golf 2 GTI 16V

Har endelig fått startet med mitt etterlengtede prosjekt, en golf 2 modell bil i stsr 1/24,laget av Fujimi. Planen var å ta en bil først for å lære meg hvordan dette med modellbiler fungerer, det er nå gjort og da var det bare å starte på golfen.

Bilde av esken:

eske.jpg

Planen for den er å få den noe i nærheten av min egen golf 2, hvertfall med samme farge,fangere og lister utvendig. Og muligens noen av de små modifikasjonene jeg har gjort innvendig i bilen min, men det får vi se på, hvor knotete det blir! :)

Et par bilder av bilen min, så dere får en anelse om farge bl.a.

driveby_foran.jpg

driveby_bak.jpg

Samtidig som jeg bestilte denne fra hlj.com bestilte jeg noen bbs rs felger.

Felgene jeg bestilte...

felger1.jpg

felger2.jpg

Så langt har jeg bare pusset ned karosseriet og grunnet;

pusset.jpg

Etter passe antall lag med grunning... :)

grunnet1.jpg

Jeg grunnet også resten av delene (bortsett fra "glass" delene da selvfølgelig)

grunnet2.jpg

Karosseriet blir nok lakkert en av de nærmeste dagene,må få sett litt på tegninger og sånnt først, er bl.a. litt usikker på om jeg må lime på speila først, eller om jeg skal prøve å male de senere siden de skal festes i siderutene foran og det da fort kan bli litt leit med maskering osv!

Men time will show! :)

Stay tuned!

I'll be back! :D

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ble det en liten oppdatering i dag...

Det hadde tydligvis samlet seg no støv eller no dritt på taket på bilen når den sto og tørket etter grunning i går,så jeg pusset ned det og noen bitte små ujenvnheter jeg fant i dag og grunnet på nytt. Gidder ikke slenge ut no bilder, blir jo stort sett likt som i går! :)

Får se om ikke jeg lakkerer bilen i morgen og klarlakk i løpet av uka...

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 year later...