Ghostkillah Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Hva er forskjellene på en Gl og en cl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Utstyrsnivået. CL har alt det simpleste som regel. Blant annet klokke istedenfor turteller, ikke lakkerte fangere, liten sjans for at no er elektrisk, forskjell på interiør og har vel gjerne litt "styggere" farger på bilen enn f.eks GL (i noen tilfeller). Sikkert mer også, men ikke som jeg kommer på i farten. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 GL skal ha,: el speil med varmetråder, lakkerte sidespeil, lakkerte støtfangere, orginal tonede ruter (liten grønntoning), lommer/oppevaringsrom på siden av framsetene, plysch innredning, 4 eikers ratt, sentrallås med "innbruddssikring". dette er visst det som er standard ekstra utstyr i en golf 3 Gl og som ikke finnes standard på en golf 3 CL. PS dette kan også finnes på en CL men ikke som standard... er isåfall noe første kjøper har betalt ekstra for.. kan avvike fra land til land.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 høres fornuftig ut. min er riktignok en to'er, men CL og med fire-eika ratt. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hm, jeg har GL, men aldri funnet ut at jeg har varmetråder i sidespeila.. Åssen skrur man disse på, og evt vet Møller om dette er noe jeg har i min (har ikke bilen her, men jobber 2 meter fra Møller).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Er vel bare og skru på varmetrådene i bakruta, så skal de i speila gå på også. Ihvertfall på de bilene jeg har vært borti. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hm, kunne virke logisk. Kan ha noe med at jeg aldri har brukt varmetrådene i bakruta tror jeg.. :P DEFA WarmUp.. happyhappy Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hm, jeg har GL, men aldri funnet ut at jeg har varmetråder i sidespeila..Åssen skrur man disse på, og evt vet Møller om dette er noe jeg har i min (har ikke bilen her, men jobber 2 meter fra Møller).. :) Funker sammen med bakrutevarmen :thumb Faktisk ganske kjekt noen ganger :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 CL har jo den pene hvite fargen på golfene sine =P Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hvitfargen er ikke den verste. Tenkte heller mot den forferdelige rødfargen og den utrolig stygge blåfargen man kan få dem i bla. Edit: Altså denne blåfargen. Angående rødfargen så vet sikkert folk hvilken jeg mener. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Tenkte heller mot den forferdelige rødfargen man kan få dem i bla. Erhm... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostkillah Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Takk for mange gode svar, har lenge lurt på akkurat det der. Og om hvilken som ville være best. Selv har jeg en GL =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 CL er såklart best ettersom C kommer før G i alfabetet. Men en ting jeg har lurt på er: hva står egentlig CL og GL for? Classic Line og Groovy Line eller noe i den duren? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 GL står muligens for Grand Lux.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hvitfargen er ikke den verste. Tenkte heller mot den forferdelige rødfargen og den utrolig stygge blåfargen man kan få dem i bla. Edit: Altså denne blåfargen. Angående rødfargen så vet sikkert folk hvilken jeg mener. Er det den samme blå som jeg har? :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg