aremme Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hallo som tropic seier så lurte eg på ka blokk folket anbefaler? skal til å bygge opp en B230ET og skal kjøpe meg en ny blokk siden eg har B230AT no å den har vell ikkje alle hulla som et eller ft blokka? kan også komme med ka meir som er lurt å handle samtidig:) har: hjerner,insug,530 topp,lmm og svinghjul sensorane:) kan også sende meg en pm om du har noe å selge som du ser eg mangler:) trur der er noe eg trenger:) som svinghjul++++ Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 ingen?? :bump Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 En FK/FT blokk funker vell bra :> Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 alle b230 blokker har lik støping, men på n/a er det ikke hull til olje ut og retur, returen går ilallefall fint å borre på, og olje ut kan man hente der oljetrykksbryteren er. En 93/94 mod fb har jo god topp(531) og grei kam(vx3), og underspyling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 En FK/FT blokk funker vell bra :> ok takker noen fleire???? er vell mangen her på forumet som kjører ET/FT/Fk? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 ok takker noen fleire????er vell mangen her på forumet som kjører ET/FT/Fk? b23 med m råder tåler mye juling... Feks b23et, litt dårligere blokk enn b230ft/fk, men bedre råder/stempler. Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 du kan jo også bruke søkefunskjonen...utallige tråder om dette fra før av Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 b23 med m råder tåler mye juling... Feks b23et, litt dårligere blokk enn b230ft/fk, men bedre råder/stempler. takker for opplysninga:) noen som har lyst å seie noe meir? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 du kan jo også bruke søkefunskjonen...utallige tråder om dette fra før av har gjort det men synst det var så mye opp og ned på ET/FT. ka som er forskjell egentlig? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 jeg har en komplett ft bunndel liggende til salgs nye stempel, borra til 1. od, alt balansert og vektjustert. meget solid bunndel. alle pakninger osv er nye. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Bruk b230at blokka og toppen viss ikkje du skal ha noe ekstreme greier. Når b230a blei ombygd til turbo blei det skifta stempe til lavkomp, viss det er gjort på din motor bør den tåle ett par hundre hk. B230FK/FT er bedre men det er unødvendig å bruke 10000-15000kr på en slik motor for så å fise rundt med 0.5bar. Bruk heller noen kroner på datasprut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Bruk b230at blokka og toppen viss ikkje du skal ha noe ekstreme greier. Når b230a blei ombygd til turbo blei det skifta stempe til lavkomp, viss det er gjort på din motor bør den tåle ett par hundre hk.B230FK/FT er bedre men det er unødvendig å bruke 10000-15000kr på en slik motor for så å fise rundt med 0.5bar. Bruk heller noen kroner på datasprut. lurer på om den er bygd på vanlig b230e trur eg? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 lurer på om den er bygd på vanlig b230e trur eg? Veit du om det er lavkompstempler? det er litt viktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Veit du om det er lavkompstempler? det er litt viktig. joda det er det:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 jeg har en komplett ft bunndel liggende til salgs nye stempel, borra til 1. od, alt balansert og vektjustert. meget solid bunndel. alle pakninger osv er nye. du må slette litt i innboksen din:) prøver å sende deg pm Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.