Gå til innhold

dyser på lh 2.2 og lh2.4

Ranger emnet

v740b230f

Anbefalte innlegg

heisann alle barn;D

eg bare lurte på om det er forskjell på ohmstyrken på dysene på f.eks lh2.2 eller lh2.4. mistenke at dysene bjunne å bli tette eller noe slik fordi de tikker så annerledes. så derfor tenkte jeg at jeg kunne prøve med noen litt nyere dyser fra lh2.4 da det er lettere å få tak i de på skroten osv. men jeg vil liksom ikke prøve dersom det viser seg at selve hjernen i bilen takker for seg... anyone?

hilsen roger:D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halu:) takker for svar:) men faktisk så er det til en N/A motor. bare en b230F med lh.2.2 som dysene tikker på. et par tikker liksom mer enn andre og da tenkte jeg å bytte dysene for å se hva som skjer (fått gratis), siden det da er lav-ohm må jeg vel ut med motstander og styre vel..? suger hvis selve hjernen brenner opp som sagt...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gult,grønnt,rødt eller blått.... drit i fargene! Har personlig 4 mørkegrønne dyser liggende med akkurat samme bosch-nummer som de Lyseblå som sitter i min FT. Det er Bosch-nummeret som bestemmer lav og høy-ohms dyser, og hvor store de er. Søk opp dyse-nummerene på feks Google.com så finner man som regel ut det man trenger.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pussige er at de mørkegrønne dysene kom fra en original FT det og... fra 1991.

Though, trådstarter kan fint bruke de gamle dysene fra LH2.2 på LH2.4:thumb

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider