Gå til innhold

High Octane 4 er nå kommet i Norge!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by TG1

blir liksom i meste laget med 400kr. for en film... :eek:

HO2 og 3 var bra ja... nr.1 synes jeg ikke var SÅ bra...

finner vel 4'ern også på DC eller Kazaa om ikke alt for lenge.... :D

Tja... 400 er vel etter posten har tatt sine gebyrer og slikt...

Men jeg personlig synes filmene er verdt pengene.... hvis man er intr i bil vel og merke... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Den filmen var helt sjef, 10 ganger bedre enn dem andre, de tre andre var ganske dårlig, sæærlig eneren, den gadd jeg ikke se ferdig en gang, denne her var konge, litt mye dill og dull til tider, men ellers masse fine biler, flotte damer og sjefe kommentarer..

Noen som vet hva den der "check this out" sangen som dem spiller når de trøkker i seg piller (det var jæævlig show) og når apen danser etter viperen heter? Har jævlig lyst på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Den filmen var helt sjef, 10 ganger bedre enn dem andre, de tre andre var ganske dårlig, sæærlig eneren, den gadd jeg ikke se ferdig en gang, denne her var konge, litt mye dill og dull til tider, men ellers masse fine biler, flotte damer og sjefe kommentarer..

Noen som vet hva den der "check this out" sangen som dem spiller når de trøkker i seg piller (det var jæævlig show) og når apen danser etter viperen heter? Har jævlig lyst på den :)

Logg deg på forumet dems.... http://www.highoctane.co.nz/forum der får du svar på alt fra gutta... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider