Gjone Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 endelig har jeg fått kjøpt meg anlegg. Har hørt noe snakk om at bass ellementene må spilles inn. hvordan gjør jeg det. hvor lang tid skal det gjøres og hvor laft volum? Alle svar motas med takk! Erik Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Viss du søker finner du mye om dette :) Ellers ble vel konklusjonen av alle postene at du ikke bør spille grisehøyt de første timene for å få litt mykere oppheng før du begynner å dra på. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Flott takk skal du ha! Orket ikke søke:P Er så mange snille sjeler her som hjelper om du poster. tuuusen takk Erik Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg