Gå til innhold

Skal handle Dempere,biltema ? SVAR ASAP :p

Ranger emnet

Kenneth`

Anbefalte innlegg

Har noen her biltema framdempere på golfen sin ? gass el olje ?

Er det noe å satse på eller sprenger jeg dem før uka er omme ? :p

Og stemmer det at det er likedane dempere på audi 80 som på golf ?

'94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser!

X:

'83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her biltema framdempere på golfen sin ? gass el olje ?

olje.. de har fått noen gass, men koster mye og vet ikke om de har til g2..

Er det noe å satse på eller sprenger jeg dem før uka er omme ? :p

med helt normal kjedelig kjøring bør de holde, men har en tendens til å fryse om vinteren.. iallefall bakdemperene.. Kan du kjøpe noe annet, så gjør det...

Og stemmer det at det er likedane dempere på audi 80 som på golf ?

Ikke peil, men ser ikke bort fra det.. se på delenummrene i biltema katalogen, har ikke etka her nå..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei ! takk skal dere ha!

Planen var å sette på fjærer fra en tyngre audi,så bilen blir litt stivere! For det jeg har hørt er at audi 80 har fjærer som passer golf,,,,de skal kappes da så lengde har ingen ting å si lixom!

EDIT: Må jo ikke være audi,,,så længe det er fjærer som er stivere! Det sto seat - vw - audi på gamle demperne mine så det er noe derfra å hente :p

X:

'83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

As Soon As Possible !

:usuck:

:D

Dette er veldig vikti å få svar på , for jeg skal på skroten i morgentili å plokke av fjærer! :p

X:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesh idioti å idioti,d e vell egenkli bare di mening på d! Funke jo som bare juling

Koni og 60/40 med tiden :thumb

det er idioti når de fjørene du kjøre med ettervert vil skru seg nedover demperen.. og du vil få null fjøringsvei og bilen vil begynne og sprette hennover veien.. kjipt visst den begynner og sprette på dekka i en sving eller når du må bremsec (og ja jeg har kjørt med det sjøl så jeg vet hva jeg prater om)

anyways så er det seff ditt valg.. jeg bare sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er idioti når de fjørene du kjøre med ettervert vil skru seg nedover demperen.. og du vil få null fjøringsvei og bilen vil begynne og sprette hennover veien.. kjipt visst den begynner og sprette på dekka i en sving eller når du må bremsec (og ja jeg har kjørt med det sjøl så jeg vet hva jeg prater om)

anyways så er det seff ditt valg.. jeg bare sier

Er klar over det,men fjæra har ikke bevegd seg noe nedover så lagt,,,jeg jekker opp bilen i ny å ne og plasserer fjæra :p

Men den spretter litt likavell :p:p

X:

Lenke til kommentar
Del på andre sider