Gå til innhold

Skal handle Dempere,biltema ? SVAR ASAP :p

Ranger emnet

Kenneth`

Anbefalte innlegg

Er klar over det,men fjæra har ikke bevegd seg noe nedover så lagt,,,jeg jekker opp bilen i ny å ne og plasserer fjæra :p

Men den spretter litt likavell :p:p

Er jo ikke akkurat safe da. Er ikke store dumpen som skal til før den er ute av stilling og kapper dekk da. Dessuten kjører du sikkert med kappa fjører som gir mer senking enn det orginal dempere tåler.

Er billigere å kjøpe et skikkelig senkesett enn å måtte ha nye dekk og rett opp bilen etter at fjærene har løsnet.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,hjulløft hele tiden værtfall! :p er klar over alt dette,derfor skal jeg få tak på noen 60fjærer foran nå,,,,,noen som har ? tuv osv ikke nødvendi,,,,,

'94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser!

X:

'83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Siden tema er dempere og fjører har jeg et spørsmål jeg.

Åssen er kombinsjonen orginale dempere med et sett kvaltitets senkefjører?

Ute etter kjøre egenskaper, ikke lavest mulig bil ;)

Det funker, men husk demperene vil jo ikke funke som dem skal, sia du fjerner x antall % av demperegenskapan... kjøp deg heller senkefjærer + gass dempere = 2 lappa..! :) Den blir veldig fin å kjøre så lege du ikke kryper under 40 senk :) (litt forskjell på fjærer og dempere avhengi av merke )

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden tema er dempere og fjører har jeg et spørsmål jeg.

Åssen er kombinsjonen orginale dempere med et sett kvaltitets senkefjører?

Ute etter kjøre egenskaper, ikke lavest mulig bil ;)

Best kjøreegenskaper får du ikke av senkefjører og originaldempere ihvertfall. Skal du ha ordentlige kjøreegenskaper kjøper du et ordentlig justerbart senkesett:):

Eller eventuelt komplett 40/40mm 60/60(40)mm av litt bedre merker som H&R, Koni og KW osv. Altså komplett med fjører og dempere.

Senkefjører på originaldempere har en tendens til og være relativt godt å kjøre med i 3-4 måneder, og etter det så er bilen din så myk og huskete at det er fare for å bli sjøsyk. Med andre ord ikke godt å kjøre med, og blir fort dyrt å kjøpe nye dempere 3-4 ganger i året.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider