Gå til innhold

kjøpe bil

Ranger emnet

m4gnus

Anbefalte innlegg

Originally posted by Otto von Bismarck

Bilde nr.1, 2, 3, 5, 6 og 7 signaliserer eiere som drømmer om Mitsubishi Lancer Evolution.

De som har penger overs til den ekte vare klarer sikkert å si nei takk.

Kom ikke Sierra før Lancer Evo?

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jonte

Kjøp en orginal 1,8 90hk 88--> modell.

- 9x16 felger med 215/40/16 dekk

- senke 40-60mm ca.

- 90 fangere forran og bak m/ Gti leppe.

- Emblemfrigrill med grillist.

Hvorfor bruke "masse" penger på en så gammel bil? Er det ikke like greit å spare de pengene, for så å kjøpe noe som ser ålreit ut og som holder lengre enn til den første snøen har falt?

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein
Originally posted by Evjen

Hvorfor bruke "masse" penger på en så gammel bil? Er det ikke like greit å spare de pengene, for så å kjøpe noe som ser ålreit ut og som holder lengre enn til den første snøen har falt?

FORNUFTIG!Helt enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp gammal Kadett C el. Ford Cortina\Taunus Mk3. Billige artige biler.... Sierra har potensiale ja, men når fyrn har 15k blir d ikke så morro.... Ga 7000,- for cortinaen, og den er i 95% stand. Sponser ny motor og felger\senking, kommer på ca 30k når den er ferdig....

Inspirasjonsbilde:D

post-2221-13804851733984_thumb.jpg

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Det er det bil handler om, å style, trimme, osv.. På den måten du vil. For å ha en bil som er litt spesiell i stedet for den vanlige orginale..

Tenk Ruud Racing som har brukt masse penger på den stygge gamle sierra'n? Han kunne jo heller brukt penga på en Mercedes S-klasse?

Det er det noen folk ikke skjønner.

Å hvor mye penger er det da egentlig?

Senkesett - 5000?

Felger og dekk - 10000?

Fangere - 2000?

Grill - 1000?

Det er snakk om 4 mnd'er med landganger og burgere!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp det nyeste du finner til den prisen (med mindre det er ett møkka merke da). Da slipper du mye slit, noe jeg har fått med min (som er 20 år gammel).

1988 Honda Civic HB er nok ikke galt, selv om den ser ut som dassen selv! Da har du bil som starter, går, og stopper (når du ber den om det, altså).

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje ein wankel-drevet bil. Jeg har ingen bil. Bruker pappas bil jeg. Dessuten er d ikke dårlig kvalitet på RX-7'er. Det er bare at motorene ikke holder like bra som vanlige, og når man skjønner åssen en wankelmotor fungerer, så skjønner man fort hvorfor.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

Eg har ikkje ein wankel-drevet bil. Jeg har ingen bil. Bruker pappas bil jeg. Dessuten er d ikke dårlig kvalitet på RX-7'er. Det er bare at motorene ikke holder like bra som vanlige, og når man skjønner åssen en wankelmotor fungerer, så skjønner man fort hvorfor.

Ok, så siden du skjønner at wankel er en motor med elendig kvalitet er det helt greit?

Jeg gidder ikke argumentere med deg engang....

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider