Gå til innhold

STREETMEET på Ingierstrand 26 august (rett ved Oslo)

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

Du med Tahoo, kom til Ryen kl 19:00 og se etter denne

http://mustanglife.tenmagazines.com/gallery/V6Mustang/119122.jpg

Politiet kom når så å si alle hadde dratt så dem de "jagde" var på vei hjem alikevel.

Vel, Oktan er mitt narkotika :thumb

Men ikke for å være kjip,men hva om det regner?

Will do.

Blir nok færre folk og et kortere treff hvis det regner en del. Men jeg still nok uavhengig av regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dritt at det er lokalt tv team der ass, blir ikke så mye show da... ingen som vil ha skiltene sine på tv tenker jeg....

enig som bare det.

Og hvis folk herjer, synes ihvertfall ikke jeg det er noe pluss at purken kan se det på TV et par dager etterpå.

Synes ikke noe om at lokal tv skal komme jeg heller gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer dit og tar med kamera! Jeg driver frilans for Autofil, så om noen biler skiller seg ekstra ut er det kanskje en sjanse til å få noe ut i bladet. Det virker lovende med oppmøte da! Håper folk kommer selvom det regner litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan stiller folk seg til treffet med tanke på været? Etter erfaring, så er det mange som sier de skal dit, men om det komme regn, så er det mange som dropper det...

Jeg kommer uansett sol eller torden, om det er nok folk da.

Det er så sant.

Men vi kan si det sånn.... Det har regnet hver dag denne uken, men aldri i mer enn 10min om gangen. Vi klarer å sitte i bilene i 10min å vente på at det skulle slutte.

Hvis det i det hele tatt kommer noe regn.

Akkurat , er det strålende vær i området. Jeg trur det holder til imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror eg for sikkerhets skyld trenger noen retningslinjer for å kjøre fra Carl Berner til Ryen også. Så på gulesider, men ble mye dill der ass. har ikke printer heller...

Jeg følger Ring2 mot ? et stykke tror jeg. Står det etterhvert skilter til ryen eller no?

Føler meg passe dum nå, men har ikke bodd her så lenge, og ikke vært rundt så mye heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror eg for sikkerhets skyld trenger noen retningslinjer for å kjøre fra Carl Berner til Ryen også. Så på gulesider, men ble mye dill der ass. har ikke printer heller...

Jeg følger Ring2 mot ? et stykke tror jeg. Står det etterhvert skilter til ryen eller no?

Føler meg passe dum nå, men har ikke bodd her så lenge, og ikke vært rundt så mye heller...

Kjør opp til Sinsen krysset (stor rundkjøring), siden du kommer oppover tar du av til høyre mot Økern. Da er det bare å ligge på den veien til du kommer til Ryen ca 4km etter det :)

Når du ser Manglerud senter / Shell på motsatt side så skal du ta av etter du kjører under en liten bru. Da kommer i rundkjøringa på Ryen og du vil se Esso'n på venstre side.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å prøvde og fortelle dama di det idag... =p Hun og otto mente det var forhjulstrekk...:iconsm hehe

Hehe, hun sa det var RWD og har aldri sakt det var 4x4, men hun er blond og blåøyd da :thumb

Pluss at hun burde vite at den har RWD siden hun har tatt en liten burnout med den.

Sikker på at det ikke er du da NiKlas som har driti deg ut nå a? :hello:

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah, joda sikkert.... tror jeg vet mer om den bilen en hva hun gjør tydligvis=P som du nevnte tidligere, blond og blåøyd=P hehe

Det var odd tore som nevnte det at 'er ikke dem forhjuls drevne' så sa jeg nei, også sier melissa imot meg:P hun sa aldri at det var firhjuls trekk, men FWD og hun sa bare at hun trodde det.... Skjønte ingen ting jeg, trodde hun visste det... =p snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår