Gå til innhold

STREETMEET på Ingierstrand 26 august (rett ved Oslo)

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med fare for å framstå som en sur grinebiter, synes jeg det er negativt at dere trenger så mye pr rundt treff. Jeg ville ikke herjet foran tvkameraene hvis jeg hadde den type bil. Politiet kommer til å sjekke eventuell film, og man risikerer anmeldelse og trakasering senere. Streetmeet skal kun være for bilinteresserte, ikke media og andre som vil tjene penger på dette. Dere er rett og slett naive.

Hvis politiet står og venter på oss kl 20.00 i kveld, kan vi møtes på Tyrigrava ( rett borti veien ) eller på industrien på Vinterbro. Er en parkeringsplass hos S-Gruppen ASA eller Lidl innerst i industriveien som ligger på østsiden av E6 ved utløpet av Nordbytunnelen/Tusenfryd. Bare husk at dere er i Follo, og det er rånerens helvete. Her er politiet heeelt jævlige å ha med å gjøre, så vær forsiktig med kappkjøring på E6/E18 og sladding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutt å være så negative. hvis dere er redd for at politiet skal komme så kan dere like godt bli hjemme ass

Handler ikke om det, men tror ikke det er så lurt å tipse media hele tiden. Hva tror du media får med seg når de filmer der i kveld?

de får med seg burning, flatfyll og masse folk som virkelig gir på det bilen er verdt, er ikke noe gæli med det, men er mere hva det har å si til våres fordel? Har ikke noe i mot burning og herjing, men så lenge de er der å filmer så føler jeg folk må holde seg litt i "skinnet"

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i gata vil uansett dra alle over en kam, og kalle oss rånere. De synes vi støyer og forurenser, og generellt gjør lite vettugt. Råner er et skjellsord på linje med narkis, pakkis o.l. Nordmenn flest er slappe sofagriser som foretrekker en pils framfor bil, derfor får vi ikke menigmannen på våres side. TV Follo vil bare bekrefte dette når de filmer smårips, vinterbiler som burner og oss andre. Synes ikke vi behøver å blottlegge oss for media på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår