Gå til innhold

STREETMEET på Ingierstrand 26 august (rett ved Oslo)

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

Var en del som var borte å putta på penger på autmaten når de hørte at det var en p vakt der :P

Bra treff... Må si Shell på Strømmen ble fylt opp veldig fort hehe :)

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg mekka noe bæd film og la ut noen få elendige bilder i natt. Dro tidlig pga en avtalt tur på "byen" og kom sent hjem. Jeg satte meg ned å begynte å mekke film og ble hindret av tull med redigeringsprogrammet. Så jeg var ikke ferdig før kl 05 i natt.

Men her er resultatet:

Bilder: http://media.bjorndal.net/~thelle/main.php/v/Cars_N_shizz/Streetmeet_ingierstrand_26_aug/

Film:

http://media.bjorndal.net/~thelle/main.php/v/Movies/Streetmeet_ingierstrand_26_aug_2006_thelle_org.wmv.html

Koz dere :D

-Thelle-

Chrysler Voyager 3,3L V6

Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^)

Thelle.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hvertfall de subba inn bra mye bom penger pga treffet:)

80 - 100,- spenn brukte jeg på bom i Oslo i går..

:respect

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å slå følge med deg, Bamsemoms! Skjønte fort hvor dere hadde tenkt dere... Hehe! 30 kr i bompenger Thelle? Pruta du da, eller? hehe.. Tenker jeg meg om så har du også bombrikke? Jeg kastet hvertfall ikke en krone ut av vinduet.. hehe! Det var jo et kjempetreff, virket ikke som at det var så mange fulle fjortisser der som det har vært et problem med tidligere heller.. Nei, kjempemoro var det!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OmegaEVO500:

Beklager, men du var utpå før jeg klarte å komme meg dit. Jeg satt nok i bilen da du var utpå. Jeg sovna i sofaen og våkna ikke før 19:05.

Desverre :/

Hadde jeg fått med deg hadde du vært med du også. Det der er uklippa rett fra tapen. Alt jeg filma i går.

Vi får ta den filminga av bilen din en annen gang :D

-Thelle-

Chrysler Voyager 3,3L V6

Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^)

Thelle.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongetreff igjen, kan ikke si noe annet enn at børning lager liv. Det er også dyrt, må nå ha 4 stk nye 18" dekk.... IGJEN! ;)

Litt dumt at p vakta kom, men samme for meg for jeg måtte færa da uansett.

Til deg som spurte hvordan oppsett jeg har på motoren igår: beklager at jeg kanskje virka frekk eller noe, var bare hyperstressa og skulle bare finne en fyr før jeg måtte kjappe meg hjem.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår