Gå til innhold

STREETMEET på Ingierstrand 26 august (rett ved Oslo)

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

Nå sto jeg på Galdhøpiggen i shorts og bar overkropp i strålende sol under forigje street meet på Ingjerstrand men hvis jeg er hjemme denne gangen så er vel faren stor for at jeg også møter på Ryen kl 19:00. Så hvertfall ut som at det var en STOR sukses forigjegang. Og da vil jeg være med denne gangen:thumb

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om ikke du kommer til fjellet, kommer fjellet til deg.. det sa min mor!

Uansett, så bør du ta turen denne gang, forrige var knallsuksess etter min mening! Blir det like bra nå, skal man være godt fornøyd ja! ;)

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulesider.no og kartsøk. Heter Ingierstrand. Søkte selv nå for å sjekke og det er der så hvis du prøver selv finner du det. Men på søket kommer det flere alternativer opp og da trykker du på der det står Oslo komune så finner du det.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør E18 fra byen og ta av ved hvervenbukta, eller kjør E6 fra ryden og ta av ved klemetsrud. Følg den blå streken videre :)

ingierstrand.jpg

Kommer du sydfra kjører du enten Mosseveien inn forbi Tusenfryd og tar av ved Hvervenbukta, eller ta av ved Tusenfryd og ta gamle Mosseveien innover, så står det skiltet til venstre (over en bru), like før Hvervenbukta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår