Gå til innhold

STREETMEET på Ingierstrand 26 august (rett ved Oslo)

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var moro i dag :)

Har no video, men må finne ut åssen jeg får bort skiltet.

De som hadde fest i bygget over gata syns det var bedre på burneplassen enn på festen dems med gratis øl :m'm:

Hei folkens. Jeg var med på Bilxtra - sommerfesten på andre siden av gata.. Hørte utover ettermiddagen at det ble mer og mer musikk og burning på oversiden av veien, og så meg nødt til å dra opp å se. Helt fantastisk å se hvilket miljø det er nede hos dere. Jeg kom helt fra tromsø, og her kan vi bare drømme om noe slikt. Bare man tenker på å spinne litt med vilje så kommer politiet mannsterk. Vi har heller ikke like fine anlegg som egner seg til formålet. Der der er større asfalt-plasser er det også mye boliger og ellers trafikk, og man vil få mange klager.. Stod å prata litt med eieren av en stilig Ford Probe som ligna på en celica, hadde "mazda motor" og kom fra USA.. Tøff kombinasjon. I det hele tatt en bil med klasse!

Bravo, Mike, Whiskey!

-E30 327 turbo

- 97 Octavia 1,9tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke akkurat tillatt med burning her nede heller og hadde ikke politiet vært opptatt med branner og dødsulykker denne kvelden så hadde vi vel blitt ferska :p Men bra du likte stedet ;)

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens. Jeg var med på Bilxtra - sommerfesten på andre siden av gata.. Hørte utover ettermiddagen at det ble mer og mer musikk og burning på oversiden av veien, og så meg nødt til å dra opp å se. Helt fantastisk å se hvilket miljø det er nede hos dere. Jeg kom helt fra tromsø, og her kan vi bare drømme om noe slikt. Bare man tenker på å spinne litt med vilje så kommer politiet mannsterk. Vi har heller ikke like fine anlegg som egner seg til formålet. Der der er større asfalt-plasser er det også mye boliger og ellers trafikk, og man vil få mange klager.. Stod å prata litt med eieren av en stilig Ford Probe som ligna på en celica, hadde "mazda motor" og kom fra USA.. Tøff kombinasjon. I det hele tatt en bil med klasse!

Ja, men det skal sies at disse to ingjerstrand meetsa vi har hatt i år er de eneste som har vært så bra noen gang, kanskje med unntak av ikea furuset el hva det var for 2 år siden hvor det ble streetracing.

Så vi er ikke bortskjemte med dette, vi heller, men faen hvor gromt det var, er sikkert.

Vi var griseheldige med timingen, siden det skjedde så mye annen shit samtidig som purken måtte ordne opp i tydeligvis.

Går jo an for oss å begynne å vurdere ett nytt meet der etterhvert også, om en drøy måned el noe feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Det må ha vært denne det ? =p

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=66548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trafikk, og man vil få mange klager.. Stod å prata litt med eieren av en stilig Ford Probe som ligna på en celica, hadde "mazda motor" og kom fra USA.. Tøff kombinasjon. I det hele tatt en bil med klasse!

Bare litt OT, men Probe'n kommer orginalt med mazda motor ;)

Ellers var det noen fine biler å se derfra ja..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår