Gå til innhold

STREETMEET på Ingierstrand 26 august (rett ved Oslo)

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikker på at det blir større enn sist da?

Det er jo bare 35 stykker som har svart på tråden her.

hehe, ja jeg vet ikke helt jeg men nesten 2000views og den forige var rundt 900 før treffet. Også er det jo snakk om jungel telegrafen, og noen som sitter her her å leser, men ikke skriver seg på i tråden. Men vansklig og si, tror det skal blir vansklig og slå sist treff faktisk....tror du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det blir større enn sist da?

Det er jo bare 35 stykker som har svart på tråden her.

Hvor mange SMS'er trur du har blitt sendt rundt da?

Og sist ble plassen stapp full og da hadde det ikke vært så lang planlegging i forhånd heller.

Får egentlig bare håpe at politiet er like treige denne gangen også.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt på at sist fikk politiet inget forvarsel pga kort planlegging?

Men denne gangen har de bedre tid samt vet at noe har vært arr her før.

Ikke for og drepe gleden for jeg elsker slik morro men d er often en fordel og ha flere plasser og bytte mellom.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja... sms telegrafen skal faen aldri undervurderes... som jeg vet er ikke dette noe normalt patrulje sted, og ligger litt øde fra politi stasjonene egentlig, og det var han ene naboen som ringte pga støyet fra børne plassen der oppe, men han stod jo å så på en riktig god stund før han gikk haha:thumb og mulig at han ventet med å ringe til utover kvelden... Uansett da politiet kom fram så hadde folk flest tatt det var kvelden, og støynivået nede allerede:):

men vi får se, håper ikke noe dukker opp noe problemer, for dette treffet dreper jeg for=p

de som vil henge med fra ski...og de som sirkulerer sentrum, drar ca fra vest parkeringen.kl1900 som nevnt tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto jo i avisa et sted at de fikk melding ganske tidlig ihvertfall og det tok dem ca 2 timer å komme seg dit. Ihvertfall om man følger tidene i den artikkelen. Men men, blir moro, får ta med grill og sitte oppe på topplassen med videokamera og flippe burgere.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår