Gå til innhold

STREETMEET på Ingierstrand 26 august (rett ved Oslo)

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

sånn, da har jeg fiksa litt på kolonnekjøringen i første posten.

Er litt lite på nett nå pga virus på maskinen hjemme :???:

Selv håper jeg at været blir ok da ihvertfall :)

Det er liksom "første bud".

Andre bud er ikke noe politi

tredje bud er "kör hårt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg prøvd å sende mail til autofil med ønske om at jan erik larsen kommer enten med filcrwe eller fotocrew. legger igjen melding så fort jeg har fått svar

Det er fett.. får håpe han Jan Erik kommer.

Jeg å en del kamerater kommer forresten på meete.. er leeeeenge siden jeg har vært på noe street meet nå så er på tide.

Volvo 940 Turbo

Volvo 244

Volvo 245

Volvo 245

BMW 318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt på at sist fikk politiet inget forvarsel pga kort planlegging?

Men denne gangen har de bedre tid samt vet at noe har vært arr her før.

Ikke for og drepe gleden for jeg elsker slik morro men d er often en fordel og ha flere plasser og bytte mellom.

Era

Helt enig..

Er lurt med noen back up steder om Politie skulle dukke opp noe for tidlig.

Det er en stund siden jeg var inne i de greiene her så fint om noen andre foreslår

2-3 back up steder... med en rekkefølge.

Volvo 940 Turbo

Volvo 244

Volvo 245

Volvo 245

BMW 318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy om Jan Erik og Tommy kunne utfordre oppmøtet til glenn rodney og Hafsengen.

Ettersom det garantert blir mye video filming og knipsing med still bilde kamera, så oppfordrer jeg folk som vet dem ikke greier å dy seg da det gjelder å svi litt gummi sette en midlertidlig plakat, eller skrift forran skilt nummeret. Kanskje burde nevne dette i første posten også!

feks. slik som dette

1.469281.1147687348!img469243.jpg

takk til drømmern som kom med ideen og fant bildet:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig..

Er lurt med noen back up steder om Politie skulle dukke opp noe for tidlig.

Det er en stund siden jeg var inne i de greiene her så fint om noen andre foreslår

2-3 back up steder... med en rekkefølge.

Forslag til backup:

1:Ikea furuset

2:Metro senteret på lørenskog

3:Skedsmohallen

4:Norges varemesse i lillestrøm

5:Hellerud sletta

Noen som har noen innvendinger til dette...??

Drive corsa is cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til backup:

1:Ikea furuset

2:Metro senteret på lørenskog

3:Skedsmohallen

4:Norges varemesse i lillestrøm

5:Hellerud sletta

Noen som har noen innvendinger til dette...??

Høres bra ut, selvom jeg ikke trur de kommer til å jage oss vekk

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokal tv kommer:thumb

hva mener du med lokal tv???

Er egentlig ikke så positiv til at alt sammen skal bli filmet og dokumentert i hue og ræva jeg da, men, men.

Egentlig synes jeg ikke det er noe mål å få autofil eller andre til å komme, egentlig er jo meetet kun ment for vanlige folk som er intressert i bil og ønsker å ha en feit bilkveld.

Og ja, det kan ødelegge for kjøregleden hvis masse folk og firmaer filmer og står i, i og med at ikke alle som herjer ønsker å være med på 1000 forskjellige filmer, og noen biler blir lett kjent igjen.

Synes ikke folk skal være naive her og mase på sånne autofil ting, for det ender fort med at de bare tipser politiet og så blir hele møtet torpedert.

Autofil er tross alt NRK, folkens.

Det er jo det som er det viktigste tross alt, at ikke purken kommer og ødelegger stemningen for oss.

skal fikse litt på første posten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sant det du sier Hemi, men jeg ser det heller på denne måten... de som burner og allerede viser seg fram for 500stykk mennesker som er der... de syntes det bare er gøy å komme med på tv og sånt også, hehe

Jeg har såvidt vært i kontakt med dem og da ba jeg dem sensurere skiltnummer osv, hvis i det hele tatt dem skal filme folk som burner.

Autofil hvis jeg ikke tar helt feil har vært med på et sånt treff før, ikke noe problemer det, hadde vært drit artig om dem kunne kommet og forevighet dette treffet for min del!

Hvis det blir mindre posetivt av slikt besøk får vi bare droppe det neste gang også har alle lært av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår