Gå til innhold

STREETMEET på Ingierstrand 26 august (rett ved Oslo)

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg prøvd å sende mail til autofil med ønske om at jan erik larsen kommer enten med filcrwe eller fotocrew. legger igjen melding så fort jeg har fått svar

Jeg tror det går skeis...

Lørdag 26. august skal TV2 sende direkte fra torvet i Lillestrøm i beste sendetid, mellom klokken 19:30 og 21:00 i et program de har valgt å kalle ”avspark lørdag”.

Norges mest omtalte bil, Koenigsegg CCX blir for første gang vist offentlig i Norge av Tommy Shariff. Henning Solberg kommer også innom.

Det samme gjør Autofil guru Jan Erik.

Jeg skal hvertfall bort der, skal se om jeg får kontakt med de og får de til å ture oppover til streetmeet etter de er ferdig på torvet her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har e-mailen eller kjenner sharif så må dere overtale han at han kommer å viser fram kjerra han og !!:respect

Skal prøve å overtale han, tipper det lar seg gjøre, men da dukker han nok opp litt senere enn når streetmeetet starter siden han skal være med på arrangementet på Lillestrøm torv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shariff har vært på streetmeet før han. :)

JEpp, jeg minnes en styla bmw 7 serie med skikkelig v8 lyd og gromme felger? hehe den var feit :D

Håper han kommer nå og da. Koeningsegg på streetmeet hehe, det er rått

Og så håper jeg mer av alt at ikke purken står og blokkerer alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan politiet egentlig stoppe mennesker fra å møtes? Under mistanke om uloveligheter? Da kan vel egentlig alle holdes innesperret ifølge den norske regjeringa...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan politiet egentlig stoppe mennesker fra å møtes? Under mistanke om uloveligheter? Da kan vel egentlig alle holdes innesperret ifølge den norske regjeringa...

Det at vi stiller oss opp og møtes er vel ikke det dem klikker for.. men når noen begynner og burne, så er det mere dem kan begynne og mase om...

(om noen husker paragrafen om og kjøre hensynsfullt, aktpågivende og varsomt den gjelder på lukka områder som tilhører offentligheten også, ikke bare veier)

MEn det var vel naboklagene som stoppa treffet forrige gang om jeg hørte riktig...

1989 BMW E30 320i Touring

1984 BMW E30 320i (spiker)

2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår