Corsa Tuner Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Bilen er en 90mod orginal Irmscher GSI. 1.6i på 100hk, helt vilt ;) det som er gjort med bilen er... Satt inn stivere foringer alle plasser Fjærbenstag og stag mellom dempertårn bak. Forsterket bærearmer med 4mm plate. satt inn dashbord fra 92mod sammen med Snap off og MOMO Bytte til 92mod skjærmer,lykter og grill samt sveisa inn luftinntak i skjerm fra benz 250D EVO 6 panser scoop for å få varmen ut. Bygget egen 1 armsvisker. Bygget eget eksos med 2 potter. RGM splitter under fanger. Opel motorsport dekaler Senket med coilovers foran og 60mm fjærer med korte gule koni bak. calibra turbo bremser i 4-bolt foran, bygget om til 16v skiver bak. 16v bremsekraftforsterker og 22.22mm hovedsylinder. 7x16 felger med 195/40-16 Motor: C20XE fra 87 kadett GSI 16v, det skal da være smidde stempler og beste veiv i denne motoren. EDS chip og 3.5bars bensintrykk, M-Tech power cap. F20 girkasse fra calibra 16v med Quaife sperre. Laget egne drivaksler, hjulnav, motrorfester og resten for all ombygging. Noen bilder tatt søndag.. har ikke fått feste dette ennå. Panser skal byttes, bilen får ett breddesett fra Irmscher etterhvert og hele vogna skal lakkes oppigjen. Har turbo og det som skal til for å sette det på xe motoren. Artig bil som går godt. 950kg og ca 160hk Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 den er sinnsykt pen den biln.. :) kunne godt tenkt meg å overtatt den.. ;) hatt den på henger bak combo'n.. ;) hadde vært kult som fan. ;) men hvorfor lakke den opp igjen? ser jo bra ut på bildene..? Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 den var faen meg fiin ass..og nok power til den lille bilen, må jo gå stygt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Skal bytte begge dørene (har nye orginale liggende), også må bakluka byttes. Resten er uten rust. Må ellers pynte på no festehull under bilen, har hatt skrudd bur i den så er igjen en del hull etter det. bilen går bra, men ikke bra nok. Skal ha 250hk før jeg er fornøyd hvertfall. Ellers er planen å bygge nytt fult bur, nye stoler og carbon dørtrekk og alle andre plater innvendig. Ta bort soltaket og erstatte det med en carbonplate, siden det ikke er FIA godkjent med glass luke. Mange, mange planer Noen bilder fra 2004 sessongen.. har bilder helt tilbake til 2000, bilen har forandret seg litt med tiden. hadde no stereo enn stund også. 2003 sessongen hadde jeg en 1.8 Gr.A motor som var bremset 186hk, fin lyd på 9500omdryodude Kan legge ut mere bilder bare jeg får lagt dem opp på nett først. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Sinnsykt fet bil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madmads Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hehe.. jeg fant en billig sån bil. tenkte jeg skulle kjøpe en sån. men da blir det calibra turbo motor i den.. eneste at med steg 3chip blir det jo 300å nokka gamp. å det blir masse spinn å spøl.. men sikkert morro forde .. stå på. å legg ut flere bilder Siter vw boble roadster 1968 Audi A6 2,7 biturbo q--solgt VW Golf 4 1,9tdi--solgt mazda 323 turbo 4x4 --solgt pug 205 gti 1,6 115hk--død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Hva skal til for å få godkjent c20let i en a?? Kanskje litt OT men:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Godkjenne er ett helvete. Kan evnt kjøpe TÜV papirer fra tyskland, de koster ca 5K da bør det gå greit. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Nå er jaggu bilen blitt bruksbil, EU ok i 2 år til. Er noen ny planer, men alt tar sin tid.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Trodde omegan var bruksbil, må sparke godt den lille rakkern! barsk som kaptein sabeltan er den og! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Omegan er konebilen det ;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 kona de er heldig ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Kasta på no sommerhjul så tok noen nye bilder av vogna.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Har bare pusla litt småtteri denne sessongen. Kjøpt nye bilstein demperesom ble bytta ut fra koni. Satte inn en ny momo stol og sabelt 6 punkt sæla- Kjøpt meg ett sett 15" som jeg pussa ned å lakkerte mørke. Trangt om plassen til calipper... Bytta til orginalt panser. Satt på nytt sparco toppstag. Nå skal bilen plukkes ned og breddes, muligens ny farge og nye hjul til neste sessong. Fikk tak på dette irmscher sprint settet. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 fader har du kjøpt breddinga og sånn av han som har annonse på auto db? var litt keen på den selv jeg;9 Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg