KriegHeim Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Skulle ha hatt meg en nødhammer i bilen, men de ser da så grusomt stygg ut de man finner på cd cardic, biltema osv. Jeg tenkte noe slikt Men så kjører jeg ikke MG heller da ;) Noen som har tips ? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 For det første hva skal du med en nødhammer? Mine erfaringer er at ruta knuses\"popper" ut ved sammenstøt.. Og den mg logoen kan du sikkert pusse bort eller dra av (Hvis det er klistremerke) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 For det første hva skal du med en nødhammer? Mine erfaringer er at ruta knuses\"popper" ut ved sammenstøt.. Og den mg logoen kan du sikkert pusse bort eller dra av (Hvis det er klistremerke) Egentlig ett teit spørsmål, men jeg kan prøve å svare deg på det. Si at jeg havner utenfor veien. Vinduet er inntakt. Det er el vinduer på bilen min, og vi kan si f.eks at sikringsboksen har smelt, og ingenting virker, og det brenner i bilen. Jeg sitter fast i selen, og får verken av meg selen eller trykt ut døra, og dermed sitter jeg bom fast mens jeg brenner ihjel i bilen. Da hadde en nødhammer til noen kroner fått meg løs fra beltet, knust ruta og antageligvis reddet livet mitt. Disse er jo ikke til pynt? Det er ganske mange liv som kanskje kunne ha vært spart viss de hadde tatt seg råd til en hundrelapp.. Men det var ikke det tråden handlet om, jeg vil ha linker/tips til noen som selger noen som ser helt greie ut. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drQ Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Egentlig burde vel alle nye biler (dvs med el.vinduer) leveres med slikt. Slike vinduer er man jo avhenging av at strøm for å kunne åpne. Noe som jeg antar vil kunne være et problem hvis man f.eks kjører i sjøen. Greit nok at de kanskje er stygg de som er på biltema etc. men man har det vel ikke til pynt? Det beste er vel å finne et sted der det er lett å nå, uten at det er midt i trynet på alle. For å finne skikkelige kan du jo sjekket skikkelige jernvarebutikker. Eventuelt kan du sjekke noen av billigvariantene for produsent, ser ikke bort i fra at de lages i forskjellige modeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=732010921&n=1199130711&pn=1222878598 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Egentlig burde vel alle nye biler (dvs med el.vinduer) leveres med slikt. Slike vinduer er man jo avhenging av at strøm for å kunne åpne. Noe som jeg antar vil kunne være et problem hvis man f.eks kjører i sjøen. Greit nok at de kanskje er stygg de som er på biltema etc. men man har det vel ikke til pynt? Det beste er vel å finne et sted der det er lett å nå, uten at det er midt i trynet på alle. . Den skal ikke være til pynt, men om jeg får valget mellom en som er stilig og en som ser ut som den ble produsert i ukraina på midten av 60 tallet, så er vel valget ganske enkelt? :) Denne så for så vidt ganske grei ut Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hehe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Så ikke kjør så du trenger en ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razer2k5 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Siter 1993 Mitsubishi Galant GLSi 2.0 x - 1993 Citroen ZX 2.0 16V x - 1993 Mitsubishi Galant GLi 1.8 http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlimus Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Hehe. Den var genial den:) Mr.T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Finn en caravelle minibuss. de har nødhammere på en av stolpene inni. funker fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Kjøpte en genial sak fra Osram for litt sia.. Lommelykt med nødhammer-spisser på lyktehuset, beltekutter OG masse røde dioder som blinket som varsellys. Var også magneter på lykte"hodet" som gjorde at du kunne sette den på taket ved ulykke og sette på rødblink-funksjonen. Nydelig. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Kjøpte en genial sak fra Osram for litt sia.. Lommelykt med nødhammer-spisser på lyktehuset' date=' beltekutter OG masse røde dioder som blinket som varsellys. Var også magneter på lykte"hodet" som gjorde at du kunne sette den på taket ved ulykke og sette på rødblink-funksjonen. Nydelig.[/quote'] Pris? Link? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Kjøpte en genial sak fra Osram for litt sia.. Lommelykt med nødhammer-spisser på lyktehuset' date=' beltekutter OG masse røde dioder som blinket som varsellys. Var også magneter på lykte"hodet" som gjorde at du kunne sette den på taket ved ulykke og sette på rødblink-funksjonen. Nydelig.[/quote'] Den har jeg oxo...discolyset er digg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Pris? Link? http://www.osram.no/news/archive/210305_2.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg