"prosjekt Cosworth" Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hehe!! Dette var en fryd for øyan!!! Åssen får dere det til ??!! Dette var helt jæ*** rått!! Kobla du og mappa alt selv på MS'n ? Vurdere å kjøpe det til 164'n min, men er det noen en vanli dødlig person kan få til? Er ikke snakk om noe turbo.. Skulle ha me 17" også, hehe, men ikke nå lengre!!! 19" var helt VÆRST!!! Har noen problemer med de dekka når du kjører?? Subber det noen plass? Stå på, bygg mer!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 hehe!! Dette var en fryd for øyan!!! Åssen får dere det til ??!! Dette var helt jæ*** rått!! Kobla du og mappa alt selv på MS'n ? Vurdere å kjøpe det til 164'n min, men er det noen en vanli dødlig person kan få til? Er ikke snakk om noe turbo.. Skulle ha me 17" også, hehe, men ikke nå lengre!!! 19" var helt VÆRST!!! Har noen problemer med de dekka når du kjører?? Subber det noen plass? Stå på, bygg mer!!!!!! takker... koblet opp å mapet selv med hjelp av en kamerat.. går helt greit bare en kan litt om elektronik, motor å data..har ikke kjørt med 19" enda må ha en liten spacer å modde litt men ikke no volsomt problem.. men gikk fint å dytte den.. :D Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Dette MS-sprutet er spennende. Kjøpte du ferdig eller bygde du selv? Får jo disse som byggesett for en tusing... Hvilken MAP-sensor bruker du? Skal innrømme at jeg ikek har lest hele tråden din, bare sett på bilder:p Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Dette MS-sprutet er spennende. Kjøpte du ferdig eller bygde du selv? Får jo disse som byggesett for en tusing... Hvilken MAP-sensor bruker du? Skal innrømme at jeg ikek har lest hele tråden din, bare sett på bilder:p hehe.. bilder er fint.. kjøpte det ferdig jeg. har 2,5 bars map sensor foreløbig.. Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"prosjekt Cosworth" Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 hvordan eg vansklighetsgraden på N/A vs Turbo ?? Må vel være en smule lettere uten turbo? Helt værst volvoen din.. Tråden din å arbeidet ditt har gjort mine planer litt anderledes å den har gitt meg mye inspirasjon!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 hvordan eg vansklighetsgraden på N/A vs Turbo ?? Må vel være en smule lettere uten turbo? Helt værst volvoen din.. Tråden din å arbeidet ditt har gjort mine planer litt anderledes å den har gitt meg mye inspirasjon!!! tenker du på sprute el motorer skjenerelt jo takker er blitt fornøyd selv.. Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansen Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Råtøffe hjul... Men syns jeg har sett de samme felga på en grønn 24x i andebu, kan det stemme eller ? Siter MHV Stig Are Kristiansen <a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a> <a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Råtøffe hjul...Men syns jeg har sett de samme felga på en grønn 24x i andebu, kan det stemme eller ? Er vel di samme felgene, så de har du nok sett før Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"prosjekt Cosworth" Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 tenker du på sprute el motorer skjenerelt jo takker er blitt fornøyd selv.. tenker nok på sprute.. Om det er noe forskjell på vansklighetsgraden når det til slutt kommer til mappingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Dette ble jo helt rått!! Stå på! Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasgri Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 drit rå bil..nesten litt mafia look bra framdøra og bak på den nå.(lowrider) Siter Porler: suzuki Rmx og Honda mt5. bil:Ford Granada 3.0 jubileum 1976 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg