Gå til innhold

luftfilter til audi a4 1.8 t

Ranger emnet

ludde82

Anbefalte innlegg

Når du tar av toppen på luftfilterboksen så er det mulig fra innersiden å skru ut LMM, med det røret den sitter på:) så det ikke første gangen selv:)

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et powerfilter fra maxam-tuning.no (uten olje). Rå lyd. Eneste du trenger i tillegg er et adapter som du finner hos tstuning.no og kanskje et varmedeksel. Vet ikke om det er samme opplegget på 1.8t og 2.8, men kan vell ikke være SÅ ulikt..

Vil tro at effekt-forskjellen på et erstatningsfilter og åpent filter er veldig liten. Men lyden blir vell tøffere med åpent filter...? har bare hatt åpne filter på mine biler, og resultatet har vært som nevnt over, rå lyd.

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et innsatsfilter som erstatter det originale? Et fra KN eller Greenfilter?

For min del er jeg ikke helt fan av åpent filter. Vil et erstatningsfilter fra en av disse produsentene gi like mye effekt og lyd?

kjøp fra pipercross, de har et åpent luftfilter som erstatter hele bunn av luftfilterboksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et innsatsfilter som erstatter det originale? Et fra KN eller Greenfilter?

For min del er jeg ikke helt fan av åpent filter. Vil et erstatningsfilter fra en av disse produsentene gi like mye effekt og lyd?

Effekten er nok lik, 0hk :p

Men lydmessig er det stor forskjell på åpent og innsatsfilter. I hvertfall hvis du har turbo, og i tillegg resirkventil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...