Gå til innhold

Noen som forstår seg på denne annonsen?

Ranger emnet

K.A.

Anbefalte innlegg

Står heller ingenting om hva en sms koster.. :) skjønnte jeg det riktig kan du feks by 1 kr, visst flere har bydd det blir det 2 kr, visst flere har bydd det er det 3 kr... osv.. helt til den kommer til det laveste beløpet noen har bydd.. da får dem bilen til 2500 kr:) For en tosk.. sett dette før men da var det et firma som hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo maks 500 kr så bilen blir ikke dyrere enn 500 kr uansett. Det er begrensing på hvor dyr en sms-tjeneste kan være, men sikkert ikke gratis.

Jeg forstod det som at hvis man sender inn et bud på 300, så koster sms 300, hvis man sender et nytt bud på 400 har man totalt betalt 700. Hvis 30 folk gjør dette har selger tjent 21000... Eller er jeg helt på jorde nå?

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro det var noe i den dur..

Genial måte å selge bilen på igrunn, sett at man da ikke får inn 3 bud, på totalt 34 kroner ellerno.. :P

Men får han inn 1350 bud (som var maks mener jeg), så kan han fort tjene litt penger..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man betaler bare en fast pris pr sms... går ikke an å betale 450 kr for en sms.. Tipper det koster ca 30 kr pr sms.. den som har det minste budet som ingen andre har vinner.. sånn jeg forstod det

Da kan man jo med en gang annonsen kom ut, bare sende inn 500 meldinger, så er man garantert å vinne.. :)

30kr*500stk=15.000 - Billig.

Siden det var det første budet som vant om det var flere som hadde tippet riktig.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider