funkes Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Det er kjempetøft når dere kjører fort forbi Nordlandsbanken! Jeg blir skikkelig imponert iallfall, noen av dere må jo ha minst 100 hk! O'boy hvor det går borte i den svingen på enden av veien der, nesten uten antydninger til krengning :pray Spesielt kult er det når jeg ligger på hotellet på andre siden av veien med en jævlig til hodepine og prøver å sove. STÅ PÅ! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Haha cheers Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 godt skrevet!! lå på victoria hotell i fredrikstad for et par uker siden.. FAEN for bråk på natta der!! biler kjørte frem og tilbake til i halv 4 tiden :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 La nå rånerene være... Alle har forskjellige interesser. Godta det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 La nå rånerene være... Alle har forskjellige interesser. Godta det. hvor er sotra?? tror jeg skal ta meg en tur og stå å burne og spille barbie girl utenfor soverommet ditt hele natta,en dag du skal opp 6 neste morgen for å sitte på konferanse ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trxx3 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 *viser gladelig veien for golfnos* ^^ sotra er utenfor bergen, skikkelig harry plass, alltid en god latter og få om man bestemmer og kjøre utover der en dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hehe, takker! og velkommen til forumet! ser dette var din første post og dag her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 ikke noe dere får gjort med det uansett, så slutt å klag! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trxx3 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hehe, takker! og velkommen til forumet! ser dette var din første post og dag her ;) mange takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Molde er verre. Prøv å ligge på molde hotell en lørdagsnatt, og prøve å sove? 48 bmw 318 med 4" rør som kjører fram og tilbake. fram og tilbake... osv osv osv Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 huff!! Akkurat derfor rånerene skulle hatt egne plasser å være.. Her har(eller hadde) vi sørlandsparken.. Masse plass.. Tok overhånd når 14issene kom ut, drakk, knuste flasker og lagde kvalm.. Dette blandet med kjøring likte ikke politi og senter ledelsen, så dere så på tv i fjor hvordan det gikk desverre... Om noen i nærheten eier en industri parkering eller noe, og "rånerene" lager en skriftlig kontrakt f.eks med eier/utlåner om opprydding osv hadde det ihvertfall vært en begynnelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242R Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Digger civic'er med 200kg plast og alu vinge Uten eksosanlegg og 70hk!!! fy faen og rått!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Digger civic'er med 200kg plast og alu vinge Uten eksosanlegg og 70hk!!! fy faen og rått!! det finnes ikke noe tøffere enn råning og trygd:) Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 akkuratt trimma bilen min med konfilter fra torshov og tatt vekk bakre potta. lyden ble akkuratt passe. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 det finnes ikke noe tøffere enn råning og trygd:) hahahah :D Vær glad dere har det problemet med rånere !! Her hvor jeg bor er det faen ikke råning :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg