Gå til innhold

Til alle rånerne i Mosjøen

Ranger emnet

funkes

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*viser gladelig veien for golfnos* ^^ sotra er utenfor bergen, skikkelig harry plass, alltid en god latter og få om man bestemmer og kjøre utover der en dag :)

Sotra skikkelig harry ja. Da er mitt gjett at du har vært der omkring tre ganger i ditt liv..

Her har vel alle 240, gård, går med klogger, drikker HB på fest mens de sloss med ene hånden og ratter den trimmede traktoren med den andre.... For å ikkje snakke om innavl.. Oi oi oi.. Jo, på Sotra er vi gale......

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en trimma traktor i tilleg t store motor. hehe

har samme probleme om min plass. her spiser vi visst bare pølse med brød og matavfall . råner bare traktor, og om vinteren så sladder vi bare med traktor har jeg hørt. så

den oppfattelsen har folk om vår bygd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sotra skikkelig harry ja. Da er mitt gjett at du har vært der omkring tre ganger i ditt liv..

Her har vel alle 240, gård, går med klogger, drikker HB på fest mens de sloss med ene hånden og ratter den trimmede traktoren med den andre.... For å ikkje snakke om innavl.. Oi oi oi.. Jo, på Sotra er vi gale......

hehe, ikke ta det ille opp... har seg bare slik at vær gang jeg har tatt turen ut der blir jeg møtt av gamle slitne biler, gjerne med biltema anlegg og hjulkapsler.

men for all del, er klar over at det ikke bare er råning og harryfakter der ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
*viser gladelig veien for golfnos* ^^ sotra er utenfor bergen, skikkelig harry plass, alltid en god latter og få om man bestemmer og kjøre utover der en dag :)

Litt offtopic, men hva er harry på Sotra? :)

golfnos: jeg har ikke problem med rånere. bor på egen øy utenfor sotra igjen så og si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Hmm.. Du er vel ikke Robert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, sikkert mange som kjenner seg igjen i beskrivelsene som er gitt her :D

Trodde det var gale her, men når jeg leser dette, så er det jo faen med bare kos her i byen :) Verste her er vel at enkelte kjører rundt med egenkomponerte bad-look lykter bestående av tape...

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i byn's har vi forskjellige typer "raanere" er de sosiale, som staar i ro paa en parkeringsplass og preiker, og de som burner, gasser paa og spiller baann gass musikk 24/7, som aldri svinger innom raaneplassen. saa blir de rolige kasta bort, fordi en av de som passerte braakte.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider