Gjest 426hemi Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 akkuratt trimma bilen min med konfilter fra torshov og tatt vekk bakre potta.lyden ble akkuratt passe. HÆÆhææ :D Jævlig bra. Rånere RULER!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 akkuratt trimma bilen min med konfilter fra torshov og tatt vekk bakre potta.lyden ble akkuratt passe. rak rør er tingen!! og sportsluftfilter og automatkasse Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 neeei.men er jo en del biler som kunne vært sendt til kongo!!ser ikke ut Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Molde er verre. Prøv å ligge på molde hotell en lørdagsnatt, og prøve å sove? 48 bmw 318 med 4" rør som kjører fram og tilbake. fram og tilbake... osv osv osv Sorry for off-topic.. Du kan jo alltids låne gjesterommet vårt da :hello: Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 HÆÆhææ :D Jævlig bra.Rånere RULER!!! du ruler Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Nå er jo Elvegata som går forbi Fru Haugans Hotel i Mosjøen stengt fra kl 23.00 til 06.00 , så legger du deg til å sove før 23.00 får du vel tåle litt støy. BROM-BROM!! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 *viser gladelig veien for golfnos* ^^ sotra er utenfor bergen, skikkelig harry plass, alltid en god latter og få om man bestemmer og kjøre utover der en dag :) Sotra skikkelig harry ja. Da er mitt gjett at du har vært der omkring tre ganger i ditt liv.. Her har vel alle 240, gård, går med klogger, drikker HB på fest mens de sloss med ene hånden og ratter den trimmede traktoren med den andre.... For å ikkje snakke om innavl.. Oi oi oi.. Jo, på Sotra er vi gale...... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 en trimma traktor i tilleg t store motor. hehe har samme probleme om min plass. her spiser vi visst bare pølse med brød og matavfall . råner bare traktor, og om vinteren så sladder vi bare med traktor har jeg hørt. så den oppfattelsen har folk om vår bygd Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trxx3 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Sotra skikkelig harry ja. Da er mitt gjett at du har vært der omkring tre ganger i ditt liv.. Her har vel alle 240, gård, går med klogger, drikker HB på fest mens de sloss med ene hånden og ratter den trimmede traktoren med den andre.... For å ikkje snakke om innavl.. Oi oi oi.. Jo, på Sotra er vi gale...... hehe, ikke ta det ille opp... har seg bare slik at vær gang jeg har tatt turen ut der blir jeg møtt av gamle slitne biler, gjerne med biltema anlegg og hjulkapsler. men for all del, er klar over at det ikke bare er råning og harryfakter der ute ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 ;) jajamensan ;) Råning er vel egentlig ikke til å unngå, og finnes over alt bare i forskjellige former :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 *viser gladelig veien for golfnos* ^^ sotra er utenfor bergen, skikkelig harry plass, alltid en god latter og få om man bestemmer og kjøre utover der en dag :) Litt offtopic, men hva er harry på Sotra? :) golfnos: jeg har ikke problem med rånere. bor på egen øy utenfor sotra igjen så og si :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Sotra skikkelig harry ja. Da er mitt gjett at du har vært der omkring tre ganger i ditt liv.. Her har vel alle 240, gård, går med klogger, drikker HB på fest mens de sloss med ene hånden og ratter den trimmede traktoren med den andre.... For å ikkje snakke om innavl.. Oi oi oi.. Jo, på Sotra er vi gale...... Hmm.. Du er vel ikke Robert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Digger civic'er med 200kg plast og alu vinge Uten eksosanlegg og 70hk!!! fy faen og rått!! Ikke for å nevne slitne 240'r osv som er proppa fulle av wunderbaum's, 17" eiker felger, lekk eksos, laksetrapp og en eier som tror han eier bilen over alt på jord... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hahahaha, sikkert mange som kjenner seg igjen i beskrivelsene som er gitt her :D Trodde det var gale her, men når jeg leser dette, så er det jo faen med bare kos her i byen :) Verste her er vel at enkelte kjører rundt med egenkomponerte bad-look lykter bestående av tape... Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 her i byn's har vi forskjellige typer "raanere" er de sosiale, som staar i ro paa en parkeringsplass og preiker, og de som burner, gasser paa og spiller baann gass musikk 24/7, som aldri svinger innom raaneplassen. saa blir de rolige kasta bort, fordi en av de som passerte braakte. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg