Gå til innhold

S-line eksteriør A4 2002-->

Ranger emnet

nomi

Anbefalte innlegg

Hvor er det best å kjøpe dette? Har Møller greie priser? Eller er det bedre å kjøpe andre steder? Tenkte i første omgang på hekkspoilern... Etterhvert blir det kanskje frontspoiler, sideskjørt og hekkskjørt... Noen som har ca prisene på dette?

Og hva er egentlig forskjellen på vanlig frontfanger og S-line frontfanger? Ser forskjellen på bakskjørtet bare... Ikke så mye på sideskjørtene heller...

- Audi A3 1.9Tdi SB 2005

+ BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt)

+ Audi A4 2.0 2001 (solgt)

+ Honda Accord 2.0 1995 (solgt)

+ Mazda 626 2.0 1986 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møller har alt sammen. Prisen er ikke så alle værst, men det koster å væra kar. Forskjellen på frontfangeren er at på S-line er luftinntaken mye større enn på den originale. Den går også litt lengre ned mot bakken. Listene på dørene er også litt forskjellige. De bygger litt mer ut fra døren. S4 listene passer rett på og de bygger enda mer ut:) Kikk på http://www.vwaudi-club.no så ligger det masse bilder og lesestoff om dette her.

'02 Audi A4 1.9 TDI

'85 Audi Coupe Quattro

Member of VWACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn på klubben forigårs, men jeg har ikke blitt validert enda på forumet... Tar lang tid synes jeg... Har sjekka en del på bilene der da. Men det står ingenting om pris noe sted. Ikke som jeg finner ihvertfall.

Har sendt mail til Møller også, men ikke fått noe svar enda. Er i England og tenkte kanskje å kjøpe noe små-stæsj herfra. Men gidder ikke hvis det nesten koster like mye.

- Audi A3 1.9Tdi SB 2005

+ BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt)

+ Audi A4 2.0 2001 (solgt)

+ Honda Accord 2.0 1995 (solgt)

+ Mazda 626 2.0 1986 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider