Gå til innhold

volvo med fet styling

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

viss du nevner USA front igjen, trur jeg at jeg må ta meg en liten tur opp med slegga!!

da ryker merca!!

USA FRONT!

USA FRONT!!!

USA FRONT!!!!

:offtopic

Verdens mest offtopic topic... :p

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit... men snakker vi diesel? diesel er noe forbanna møkk som aldri burde bli putta i noen bil. diesel er forbeholdt traktorer.

ikke rart at ryktet til volvo har blitt ødelagt.

diesel er rått!!

viss du skal kjøre rundt med bensin må du nesten ha pappa spons ..

er så jævelig dyrt med bensin...

også har du noe som heter grønndiesel:hello:

diesel er tingen..bare gå og legg deg du!!!

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diesel er rått!!

viss du skal kjøre rundt med bensin må du nesten ha pappa spons ..

er så jævelig dyrt med bensin...

også har du noe som heter grønndiesel:hello:

diesel er tingen..bare gå og legg deg du!!!

så jeg er pappa gutt fordi jeg har råd til å fylle bensin på bila mine?

jeg driter i hva bensin prisen er... bare jeg slipper å kjøre på diesel.

grønn diesel? hva er det da? har ørt om rød diesel som er forbeholdt motorredskaper som ikke går på vei. men en volvo med dieselmotor er jo traktor så det burde jo gå greit.

om jeg hadde valget mellom moskva marit å diesel så hadde det faen meg blitt moskva marit... hun er jo faktisk litt søt.

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2r-e-rik : Ble du slått som barn? Diesel er nå faen meg det mest geniale som er finni opp!! Jævla høyspent drit med plugger, coiler og faen i helvette! Skal aldrig ha en Bensin bil igjen!!! cdi serien til mercedes er faen så bra!! Jobber selv som mekanikker det er nesten aldrig noe plunder med diesel biler! PS: USA front er harry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2r-e-rik : Ble du slått som barn? Diesel er nå faen meg det mest geniale som er finni opp!! Jævla høyspent drit med plugger, coiler og faen i helvette! Skal aldrig ha en Bensin bil igjen!!! cdi serien til mercedes er faen så bra!! Jobber selv som mekanikker det er nesten aldrig noe plunder med diesel biler! PS: USA front er harry!

sorry mac. men første gang jeg satt i en traktor så skjønte jeg det at diesel er lite kult.

edit: btw. mercedes vito? sier det deg noe? aldri noe plunder med diesel biler? my ass!!! ikke di 2 første ukene nei. da er jeg enig. men etter det så ryker ratiator. turbo. toppen. dieselpumpa. oljepumpa med medfølgende rådebank. OSV. skal jeg fortsette kansje?

å du? når diesel pumpa på benz'en din ryker.. ikke kjøp ny ihvertfall.. 50k er litt mye for den lill pumpa der.

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider