Gå til innhold

volvo med fet styling

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

sorry mac. men første gang jeg satt i en traktor så skjønte jeg det at diesel er lite kult.

edit: btw. mercedes vito? sier det deg noe? aldri noe plunder med diesel biler? my ass!!! ikke di 2 første ukene nei. da er jeg enig. men etter det så ryker ratiator. turbo. toppen. dieselpumpa. oljepumpa med medfølgende rådebank. OSV. skal jeg fortsette kansje?

å du? når diesel pumpa på benz'en din ryker.. ikke kjøp ny ihvertfall.. 50k er litt mye for den lill pumpa der.

nevn en bensin bil som bruker lite på mila??

ingen dødelig som har rå til å kjøre rundt med bensin..

gromme bensinbiler er biler med over 300hk..

DIESEL ER RÅÅÅT!!!

se om du finner lysbrytern på veggen a..

for hos deg er det mørkt!!!!!

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men hva ligger diesel prisen på nå da? er den fortsatt 30øre billigere enn 95 octan?

rød diesel er jo faktisk så billig at det er noe og poengtere med.

jeg har faktisk kjørt en diesel bil... var en paugeot expert. turbodiesel.

(måtte desverre kjøre den, pga jobben) å den brukte sånn i snitt 1,2-1,5 liter på mila å det var blanda kjøring. med grise kjøring brukte den oppmot 3liter men den orka ikke mer en 160 da...

den var faktisk fin og kjøre å sånn men aldri i verden om jeg hadde kjøpt den privat.

når det gjelder benz så hadde en tidligere kolega en mb e klasse. å han skrøyt jo vannvittig av den bilen. men den dagen dieselpumpa gikk da solgte han bilen etter å ha fått pris på bertel o steen på 50000kr.

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva ligger diesel prisen på nå da? er den fortsatt 30øre billigere enn 95 octan?

rød diesel er jo faktisk så billig at det er noe og poengtere med.

jeg har faktisk kjørt en diesel bil... var en paugeot expert. turbodiesel.

(måtte desverre kjøre den, pga jobben) å den brukte sånn i snitt 1,2-1,5 liter på mila å det var blanda kjøring. med grise kjøring brukte den oppmot 3liter men den orka ikke mer en 160 da...

den var faktisk fin og kjøre å sånn men aldri i verden om jeg hadde kjøpt den privat.

når det gjelder benz så hadde en tidligere kolega en mb e klasse. å han skrøyt jo vannvittig av den bilen. men den dagen dieselpumpa gikk da solgte han bilen etter å ha fått pris på bertel o steen på 50000kr.

når du har kjørt en sånn drit bil,så er det ikke rart at du ikke liker diesel!!:puke

finnes deisel biler som bruker langt under litern på mila..

mb som gjelder!!

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merc er respect!!! Det er ikke 145 1972mod

hehe,jævli tøft med mercedes,ruster som faan,(maaange)har snekke som på en volvo 140(bare i dårligere utgave) og snekke er kanskje litt gammeldags(også for 30 år siden)og bilene koster flesk å vedlikeholde.

mercedeseiere skryter av at de går så utrolig langt osv,men hvor rart er det?

Når en bruker så mye penger på å vedlikeholde en bil så skulle det vel bare mangle? eller?

Merc har laget gode biler de også,men mye rævva også.

en bekjent jobber fast på mercedes som rustskadeutbedrer,mye rart

med bilene sier iallfall han.

sorry ot nå men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider