Gå til innhold

Panasonic bilspillere

Ranger emnet

NISMO racing

Anbefalte innlegg

Halla folkens!

Er det noen som har synspunkter på Panasonic sine bilstereoer?

Vet ikke om noen av dere har sett annonsa til Absolute Hifi i nyeste Autofil (nr 6). Er jo forholdsvis bra priser på utsyret, men det er noe som murrer i bakhodet..Blant annet en CQ-DFX972 som har kosta 5500, selges for 2999...Dette er vel riktignok fjorårsmodeller, men....Bra med tilkoblingsmuligheter (sub, cd-skifter..) men hva med lydkvaliteten?

Mvh NISMO racing:eek: :)

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5v utganger, MP3 støtte, AUX in, behagelig blå farge på displayet. Stort og klart. of flip down.

Høres ut som en grei spiller. Har hatt panasonic helt til jeg hadde innbrudd i bilen. Og må si at det er en av de bedre spillerene jeg ha hatt. Klarte slitte og alt av forskjellige type cd'er. masse risting i bil.

Jeg ville vurdert den. Annet merke jeg er noe fan av er JVC, masse gode erfaringer der og.

Pioneer har har jeg noe dårlig erfaring med, svak diskant og trekker for mye strøm. Da jeg gikk tilbake til panasonic så fikk jeg god klar diskant igjen.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

Pioneer har har jeg noe dårlig erfaring med, svak diskant og trekker for mye strøm. Da jeg gikk tilbake til panasonic så fikk jeg god klar diskant igjen.

Kanskje derfor diskanten er så dårlig i front :rolleyes: .. tror heller det er frontsettet :D

Men, vurderer seriøst en JVC eller Panasonic spiller nå, bestille på komplett for å være maks sløv :D

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wibla

Vurderer seriøst en JVC eller Panasonic spiller nå, bestille på komplett for å være maks sløv :D

Har en JVC KD-LH2000R , kjøpte den i Tyskland for en billig penge, ble inponert over hvor bra den spillte. Den er dobble utganger og egne utganger til SUB. Altså Utganger for front ,rear og sub på lavsignal utg.

Er kjempe fornøyd.

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

Har en JVC KD-LH2000R , kjøpte den i Tyskland for en billig penge, ble inponert over hvor bra den spillte. Den er dobble utganger og egne utganger til SUB. Altså Utganger for front ,rear og sub på lavsignal utg.

Er kjempe fornøyd.

Lurer på en JVC KD-LH70R... virker ganske ålreit, har bra med utganger osv og.. samt fjernkontroll :D

2270,- for den er ikke så allverdens gæærnt heller ;)

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wibla

Lurer på en JVC KD-LH70R... virker ganske ålreit, har bra med utganger osv og.. samt fjernkontroll :D

2270,- for den er ikke så allverdens gæærnt heller ;)

Den så ikke dum ut, på spec'n og bildet så den veldig lik ut den jeg har , bare at mitt deksel er svart.

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mye dårlig erfaring med panasonic spillere, dårlige display og dårlig knapper på display, og har sjeldent sett disse spillerene i konkurransesammenheng.

Jeg var mye i mot pioneer fram til jeg kjøpte den spilleren jeg har nå, som jeg er kjempefornøyd med. Har også MEGET gode erfaringer med Denon og Clarion. Har også blitt overrasket av spillerene til Rockford Fosgate, men her har radiodelen svikta litt.

Så jeg ville kanskje vurdert å styrt unna panasonic. Men det er bare min mening. (Ser at ett par andre mener det samme :rolleyes:

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Clarion før (type DRX etellerannet med trefront), var fornøyd med den helt til prosessoren brant opp i fjor:( hadde også litt småtull innimellom med dårlige radiosignaler..Har en enkel Pioneer nå, veldig mye støy og dårlig funksjonsknapp..I tillegg slår mobiltlf. signaler veldig lett inn på spillern. Har prøvd andre spillere hvor dette ikke har skjedd..

Ser i det nyeste Autofil at Panasonic er utropt til testvinner (testen utført av et svensk Stereo).

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider