Gå til innhold

Baklykter til Passat

Ranger emnet

SnuRRe

Anbefalte innlegg

Jeg har en 89 modell passat sedan, og vil gjerne ha vekk mest mulig orange lykter.

Flere er vel enig meg når jeg mener dette er grusomt(?)

Front og side er greit, men når det gjelder baklykter har jeg større problemer med å finne noe.

Siden front og sideblinkers er hvite tenkte jeg kanskje på hvite bak også, om det er mulig. Slik at lyktene total sett bak blir en hvit og en rød stripe.

Finnes noe sånt no? Eventuelt hvor?

Steder jeg kan titte på lykter som har bra utvalg?

Eventuelt om noen har noe gode forslag til noe annet som kan passe bedre til denne bakenden:

passat.jpg

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke settt hvite /røde lykter til bilen.. men hel sota og sota/røde får du tak i.

Sett de har hatt noe sånn på norsk bil delsenter.

ellers kan du sjekke noen tyske bil sider.. er lettere å finne til STV for å si det sånn.

en siste utvei er jo å lakke dem selv da, med transparang spray

Hmm, mener da jeg har sett rød/hvite, eller kanskje ikke? Hehe. Mulig jeg roter.

Anyway, da tror jeg kanskje sota/rød vil kle den best.

Er de du har sett sånn sota øverst på ryggelys/blinbklys og normale nederst?

De helsota står forresten som utgått hos norsk bildelsenter.

Begynner vel å bli en god gammel årgang:P

Noen som vet andre butikken/nettbutikker jeg kan få tak i lykter til denna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mener da jeg har sett rød/hvite, eller kanskje ikke? Hehe. Mulig jeg roter.

Anyway, da tror jeg kanskje sota/rød vil kle den best.

Er de du har sett sånn sota øverst på ryggelys/blinbklys og normale nederst?

De helsota står forresten som utgått hos norsk bildelsenter.

Begynner vel å bli en god gammel årgang:P

Noen som vet andre butikken/nettbutikker jeg kan få tak i lykter til denna?

jeg har aldri sett hvite/røde baklykter til denne bilen i alle fall, tviler på at det fins også, men hvis det gjør det hadde det vært kjempe tøft , så finner du får du si i fra :)

lyktene jeg sikter til er røde nederst og sota oppe ja, kurteman her på forumet har sånne orginale på passaten sin.

som sagt søk på tyske bil sider, angående lyktene hos nbs så var det ikke lenge sia jeg så de hadde sota der, ofte de har brukte osv. ser du på den delbil oversikten dems er det feks en der som hadde halv sota bak lykter.. men som sagt før er mye sjeldnere du ser sånn på sedan en stv.

mvh

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCF0680.JPGQUOTE=passat kara]har ikke settt hvite /røde lykter til bilen.. men hel sota og sota/røde får du tak i.

Sett de har hatt noe sånn på norsk bil delsenter.

ellers kan du sjekke noen tyske bil sider.. er lettere å finne til STV for å si det sånn.

en siste utvei er jo å lakke dem selv da, med transparang spray

dettte er hva som finnes ja, dessverre, svart/røde eller hel svarte også de orginale orange/hit/røde..som du har nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, skjønner.

Tror jeg da går for sorte oppe og rød nede. Sånn i og med at jeg har hvite både foran og på siden (ikke sota) så passer vel det best.

Var på NBS idag faktisk og henta hvite sideblinkers, og dem hadde ikke sota baklykter. Kunne kanskje få tak i muligens fra en leverandør, men det var gått ut av produksjon og masse om og men....

Får titte litt rundt.

Takk for god tilbakemelding begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sota mine lykter oppe med sotespray da jeg hadde primera, gikk gjennom eu kontroll uten problemer. så hvis du vurderer sota oppe er det bare å gjøre det selv;)

spørs hvem du møter på det selvsagt.

gamle bilen gikk gjennom 2 ganger med rød lakkerte baklykter, men hørt flere som har fått anmerkning på det..

men er ikke verre en å ta av lakken på lyktene før godkjenning, eventuelt ha et ekstra sett liggende.

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sota mine lykter oppe med sotespray da jeg hadde primera, gikk gjennom eu kontroll uten problemer. så hvis du vurderer sota oppe er det bare å gjøre det selv;)

Har tenkt tanken, men har hørt om så mange som har gjort det med dårlig resultat. Vil gjerne at det skal se ordentlig ut når jeg først gjør det.

Slippe å bli stoppa med beskjed om å bytte lykter, hehe.

Har ikke brukt sotespray før, men er det enkelt å få det bra?

Får tenke litt på det.

Nå tror jeg motoren kommer foran. Den fusker på 3 sylindre når den er kald:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider