Gå til innhold

Opel vectra prosjekt....

Ranger emnet

freser

Anbefalte innlegg

Dette så jo meget bra ut..veldig pen installasjon. Midbassene dine i frontdørene var veeeldig lik dørene i Vectraen min:) Samme vinkling osv på midbassene. Men mellomtone og diskant er plassert et annet sted på min..Fornøyd med lyden i Hertz?

Meget fornøyd med lyden, den er faktisk helt rå:)

Har ikke hørt så mye av d argaste te morel og focal, so kan ikke utale me so mykje om akkurat d:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

dette her va skikkeli stili bygd altså... har en vectra a jeg å som jeg har lyst til å begynne å bygge litt inni for å se hvordan d bli. hvordan spiller det forestn med subbene vendt mot baksete? litt skeptisk på å gjøre det sånn jeg, men det kan jo hende at det bli mye bedre enn bakover mot bakluken.

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha oppe luken ved armlene baki, blei mer en bra for meg. Var nå heller ikke ute etter so mye bass heller da:)

Skal selge begge dørsidene og hele greia baki, om interesse?:)

bilder å pris antydning da?:naaaws

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei igjen. Lurer på en ting jeg. Når du støper deg et glassfiberdeksel, som du gjorde. Det kan du jo ta av og på som du selv vil så jeg, men hvordan får du det til å feste seg til døra når du monterer det? Er det fortsatt avtagbart om du ønsker det?

Om jeg forstår saken riktig; noen bruker borrelås, andre bruker 3Mdobbeltsidig tape type kraftig.

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider